{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.257 visninger | Oprettet:

Blev ringet op af "BG"... {{forumTopicSubject}}

Ja jeg ved ik rigtig hvem, hvordan og hvorfor, men en eller anden har fundet mit nummer og haft ringet til mig herindefra og udgivet sig for en "admin" og decideret svinet mine projekter til og kaldt det for skrotgalleri og påstod også det var vel min fars biler.
I kan selv følge korrespondancen mellem mig og Anders T (skal læses nedefra) da jeg blev skeptisk over den måde båtnakken henvendte sig på.

"Hej Karsten

Nu har jeg undersøgt det samt snakket med "vores" Kenneth og du har været uheldig. En eller anden har udgivet sig for værende fra Bilgalleri og lavet gæk med dig, som antaget er det korrekt at ingen af os ringer nogen op med mindre der er tale om noget alvorligt. En eller anden har derfor lavet sjov med dig og det er ikke fra Bilgalleri.

Mvh. Anders

----------------------------------
Fra: :-=Cawdy=-: aka Karsten N "KN Customs" .
Sendt: 10-12-2006 01:14:14
Til: Anders T
Emne: SV: Er blevet ringet op?!

Takker for det smiley

Mvh Karsten
KN Customs

Fra: Anders T
Sendt: 09-12-2006 17:21:11
Til: :-=Cawdy=-: aka Karsten N "KN Customs" .
Emne: SV: Er blevet ringet op?!

Hej karsten

Hmmm det lyder sært. Jeg undersøger det lige og vender tilbage til dig. Vi har en kenneth men kan på ingen måde forstille mig at han har ringet dig op på den måde.

Mvh. Anders

Fra: :-=Cawdy=-: aka Karsten N "KN Customs" .
Sendt: 09-12-2006 03:34:42
Til: Anders T
Emne: Er blevet ringet op?!

Hej Anders.

Henvender mig lige til dig igen.
Blev idag ringet op (med hemmeligt nummer) af en person der starter med at sige "Er det dig på Bilgalleri med en masse biler?!"
Det ku jeg jo ik helt benægte, så begyndte han at snakke noget om at "De er jo nogle gamle skrot biler, det er jo ik skrotgalleri men bilgalleri vi har".
Han havde ik afsløret sin identititet på nogen måde, så jeg vidste ik hvem fanden det var, om det bare var en tumpe de rvar faldet over it nummer jeg havde givet i en annonce nu jeg havde haft mistet mit net i over en uge så de ku fange mig.
Men så spurgte jeg om han var admin eller hvad han ville, og det svarede han så bare ja til og fortsatte med "Det er jo din fars biler?!" også sagde jeg at det var det IKKE, det havde der været 2 af, og det var jeg blevet smidt ud på og havde slettet de 2.
Så begynder han så at gå væk fra alt det, og spørger om Polaraen og hvad den koster, og Ellerten, for sådan en sku han bruge til noget forsikringsfusk, og bagefter spørger på politibilen, og hvad den skal koste osv.
Først til sidst da jeg blir lidt skeptisk over hvem fanden jeg egentlig har i røret spørger jeg hvem han er også siger han bare "Kenneth" også begynder han at snakke noget om at jeg vil blive ringet op senere da "i" har arbejdstider til 8/9 eller sådan.

Jeg ville lige indvie dig i sagen og høre om du kender en i "toppen" af det navn, og om det er normalt at gøre det på den måde nu? smiley
Synes det er at gå LIDT for tæt på og gøre for meget ud af ingenting efter min mening, da stortset alt ku han ha fået og vide ved at ha kigget i min profil beskrivelse og i bemærkninger osv under mine biler og den slags, og ha hørt at bilerne var mine ved at holde sig ajour med hvad der er sket og søgt på mig, for der må vel være et kartotek eller sådan over "frysninger" osv i har tilgengæligt?

Jeg vil bare gerne lige ha noet feedback fra en jeg stoler på og respektere og "ved" hvem er, og høre om det er en eller anden båtnakke der har fået ondt i røven og fundet mit nummer, eller om det virkelig er en lettere uinteligent/uhflig administrator jeg har haft et opkald fra."

Andre der har oplevet noget lignende?
Eller nogle der vil stå frem, og sige "Haha... Var det ik en sjov joke?!..."

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blev ringet op af "BG"...
  • #1   10. dec 2006 Jeg understreger, ingen fra Bilgalleri.dk ringer brugere op med mindre det drejer sig om noget ganske alvorligt. Får man henvendelser fra os foregår det pr. mail eller i jeres beskedcentre hvis I har skrevet til os og ellers ikke.

Jeg kan derfor også kun opfordre til at man husker at have en gyldig email på sin profil samt husker at vores mails til tider har en tendens til at have i hotmail eller andre gratisadressers junkmail mapper.....

Mvh. Anders

• #2   10. dec 2006 Anders:
    Hørt hørt smiley

• #3   10. dec 2006 kæft en nar og bruge sin tid på og ringe op til folk og svine dem til..

• #4   10. dec 2006 syntes nu det er meget grinere at tænke på at der virkeligt er folk som ikke har noget at lave overhovede ....

• #5   10. dec 2006 Cawdy> hvordan kan man også tro at BG ville ringe og sige sådan? din profil var bare blevet slettet, og så var den prut vist ik længere, hvis der var noget galt i det du har af køretøjer.

Lad os bare indse det. Nogle folk har for meget tid, og ondt i røven over andre, derfor opstår grum misundelse hvilket dette tydeligvis er et tegn på.

• #6   10. dec 2006 Stakkels ham der gør sådan noget, sikken et lorteliv at have!

• #7   10. dec 2006 hehe har nu haft meget sjov med telefon fis i min tid som møgunge--

Det sjoveste var at ringe på gamle FIAT 127'ere/Skoda 105'ere osv. fra den blå avis midt om natten når man er til fest og skie fuld.. Fik en gang fat i ejeren af 127 0.9 Panorama, han var bong skæv og han svarede troligt på alle de dumme spørgmål han blev stillet smiley Koblingen var feset af, panelerne rådne og pladerne manglede, han fortalte alt, vi fik ham enda til at gå ud og tjekke 3 gange om det nu også var en Panorama smiley

• #8   10. dec 2006 Kæft så keder man sig godt nok.

• #9   10. dec 2006 Santa: Dentzo kender min mor!

• #10   10. dec 2006 O´Bryan:
    Jeg HAR prøvet at blive slettet bare sådan uden videre fordi jeg havde 2 af den gamles biler herinde, og der var folk der af den grund troede at resten også var hans, så jeg havde fået et par udstemmer.
    Men fik min profil tilbage igen, og slettede de 2 biler, da det var lidt for hurtigt fra BGs side af bare sådan at slette fra dag til dag uden at tjekke om det var rigtigt eller gi en advarsel....

Kommentér på:
Blev ringet op af "BG"...

Annonce