{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Tyskland uden pas
  • #1   6. sep 2019 Det koster 1000 kr. i bøde og en gang længerevarende bøvl.
    Vil du hurtigere igennem søg asyl.

• #2   6. sep 2019 Da jeg kom hjem fra Tyrkiet. Blev jeg stoppet i grænsen til Danmark. De spurgte om pas og ikke kørekort. Så det kræver sikkert en pas smiley

• #3   6. sep 2019 selvom det iflg schengen aftalen at man som eu borger kan rejse frit i eu skal man alligevel medbringe pas, mest for at man med et et pas kan bevise sit stats-borgerskab.
    man kan være heldig at slippe med et fy fy hvis man bliver stoppet og ikke har et pas på sig, men render man ind i en emsig tysk panserbasse så kan helvede bryde løs, for i grund og bund er han i sin gode ret til at tilbageholde dig indtil dit statsborgerskab er bevist og man slipper helt sikkert ikke afsted uden at have betalt en bøde

• #4   6. sep 2019 Husk at være kildekritisk... Men ifølge denne side koster det en tusse:

https://newsbreak.dk/rejser-til-tyskland/

• #5   6. sep 2019 Det er min erfaring at det ikke er noget problem at komme ud af Danmark, det er et større problem at komme ind igen .

Det er Danmark der har indført grænsekontrol, og det er når du skal tilbage til Danmark at du kan få problemer . Bliver du stoppet vil du ærgre dig over at du ikke ofrede de ca 700 kroner et pas koster , for bøden er højere .

Husk også at det hovedsageligt er nyuddannede politi kadetter der bevogter vores grænser, det er en ret ny uddannelse, og dem der har taget uddannelsen, skal vise deres værd .

• Mr.
    Mr. Online Tilmeldt:
    jul 2017

Følger: 3 Følgere: 78 Emner: 41 Svar: 635
    #6   6. sep 2019 Min tante, der er kridhvid i huden og lyshåret, ikke videre køn dig, endte med en syv timers pausen og en bøde på 1.000 kr

• #7   6. sep 2019 Blev stoppet ved grænsen af tysk politi og blev bedt om at vende da jeg ikke havde pas med.

• #8   6. sep 2019 Du er pligtig til at kunne fremvise pas på forlangende. Har du det ikke, mener jeg, at de kan sende dig tilbage til DK eller afvise dig ved grænsen.

• Carzomi
    Carzomi Tilmeldt:
    aug 2019

Følger: 13 Følgere: 1 Svar: 3
    #9   7. sep 2019 Der står i Pasbekendtgørelsens § 2, at du skal have pas med, og i § 31 står der, at det straffes med bøde, hvis du ikke kan efterkomme dette. Bøden er på 1000 kr. Og nej, det er ikke kun i Danmark man skal medbringe pas. Tysk politi giver også flittigt bøder ud til folk, der ikke medbringer deres pas.

• #10   7. sep 2019 Blev stoppet uden pas ved Frankfurt for en måned siden. Efter 5 min snak kørte vi bare videre - dog insisterede de på, at kæresten skulle køre, da hun var den eneste, som havde kørekortet med...

Blev til gengæld sendt tilbage til DK, da jeg forsøgte at køre over broen til Sverige med det samme lave antal dokumenter på mig - og skulle betale broen hver vej...

• #11   7. sep 2019 Jeg var i Sverige for en måned siden over Øresunds broen. Der spurgte de også til pas.

• #12   7. sep 2019 Så et youtube klip hvor en polak blev stoppet af tysk politi. Han fik en bøde på 15 euro for ikke at have pas med.

• #13   7. sep 2019 min bror, mig og min kæreste blev stoppet i rødby for ca et år siden uden uden pas...og der havde vi så kørekort med.. der sagde betjenten at vi kunne nøjes med en advarsel.. men næste gang så skulle der være pas med.. så dem husker vi frem over

• #14   7. sep 2019 Så den korte svar er at du bliver bollet uden pas..

• #15   7. sep 2019 Det er ellers sjældent at man her på BG bliver frarådet at overtræde loven .

Det har jeg vist ikke oplevet før ?

Dem man gør plejer at blive kaldt sure gamle mænd smiley

Nye tider på BG ? smiley smiley smiley smiley

• #16   7. sep 2019 jeg fik en bøde på 15 euro for ikke at have pas med. det var dog ca 5 år siden

• #17   7. sep 2019 #3 Grunden til at vi skal have pas i DK er fordi at Danmark IKKE har gået med til aftalen om at vi skulle have et eu borgerkort. Idet vi ikke har det, så skal vi her i DK Bruger pas. Mens andre EU borgere er fri.

Kommentér på:
Tyskland uden pas

x