{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.382 visninger | Oprettet:

tyskland uden pas {{forumTopicSubject}}


hey bg, hvordan er det lige for tiden hva andgår at tage et smut til tyskland uden pas?

er der en desideret grænsekontrol altid der nede nu? eller kan man godt køre derned som man ku førhen?

så har de en rigtig grænse? eller kan man godt tage chancen og køre derned med et udløbet pas?

mvh. lasse


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tyskland uden pas
  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #1   13. jun 2011 Det samme spørgsmål skal op igen uge efter uge.

    Er Google gået ned ?


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #2   13. jun 2011 Michael hvor på dit kørekort kan du se dit statsborgerskab ?

  • #4   13. jun 2011 oka, super. tak for svarende. smiley

    casper k. hvis du kikker på det jeg skrev aller øverst, ved jeg ikk om du kan se jeg ikk altid er lige god til at formulere. prøvede google. men duede ikk rigtig for mig. smiley


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #5   13. jun 2011 Du skal have dit pas med !




    Slut ! Alle der siger andet burde lade være med at skrive.
    Men typisk BG så skriver folk selv om de ikke ved hvad de snakker om og bare skaber forvirring på et forum der burde give svar.


  • #6   13. jun 2011 casper ok. mange tak for et meget klart svar. smiley

    ved du så også om grænsen er "lukket" dernede? smiley


  • #7   13. jun 2011 Når du skal til Tyskland så skal du kunne fremvise dit Pas da de tyske myndigheder ikke godtager et dansk kørekort som gyldigt billede Id

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #8   13. jun 2011 Selvfølgelig kan du køre derned uden pas. Problemet ligger mere i hvis du bliver holdt ind af det tyske politi i Tyskland. Få skal du kunne vise statsborgerskab, hvilket dit kørekort ikke kan.

    Derfor skal du rent faktisk medbringe dit pas. smiley

    At chancen for der sker noget eller du overhovedet bliver tjekket er til gengæld minimal ! Har været i Tyskland mange gange og aner ikke engang hvor mit pas er smiley


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #10   13. jun 2011 Grænsen er ikke lukket og bliver det ikke lige pt. som jeg forstår det. Blot flere stikprøvekontroller.

    Men ellers kan du læse lidt om det her smiley

    http://www.eu-oplysningen.dk/emner/schengen/spsv/


  • #11   13. jun 2011 casper k. mange tak. og pisse fedt. har pas, men er udløbet. planen var at en veninde sku derned, så jeg havde lidt selvskab. men hun har hverken pas eller noget. så hun må nok blive hjeme, ville da være alt for surt hvis hun ikk fik lov at komme med hjem igen. smiley

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #12   13. jun 2011 Miss V jeg "fik" ikke ret

    Jeg "har" ret.

    Som skrevet "typisk BG-bruger der skriver svar påemner de intet aner om og blot burde undlade frem for at forvire"


  • #13   13. jun 2011 casper k. svaret og linkene var guld vær. takker og bukker. smiley

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #15   13. jun 2011 Det var så lidt.

  • #16   13. jun 2011 jeg plejer bare at tage mit kørekort og dankort med, det har virket hver gang for mig i 10 år nu...

  • #17   13. jun 2011 tyskerne godtager ikke udløbne pas og man får slet ikke lov til at komme ind i tyskland uden pas hvis de stopper en ved grænsen, bliver man stoppet af det tyske politi i tyskland og er uden pas får man en bøde og bliver fulgt pænt ud af landet igen.
    er man på vej fra tyskland og ind i danmarkl og man bliver stoppet af danske toldere ved grænsen uden pas kan man risikere en bøde på 500 kr, men man kan osse være heldig at slippe med en løftet pegefinger og et fyhhhhh skam dig


Kommentér på:
tyskland uden pas

Annonce