{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
696 visninger | Oprettet:

hasse n
hasse n
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 22

Salg af bil som skulle konfiskeres {{forumTopicSubject}}

jeg kunne desværre ikke skrive noget svar i tråden så jeg skriver det HER
Hvis du kører som en idiot må du sgu da bare betale som alle andre i vores lille land og NEJ du kan ikke sælge din bil for dette vil bare bringe dig en ENDNU større bøde
Love og regler er lavet for at beskytte os alle

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Salg af bil som skulle konfiskeres
  • #2   30. jun 2021 Det er godt, vi har nogle kloge folk herinde, som lige kan slå tingenes tilstand fast.

• #3   30. jun 2021 Den her lov svarer lidt til at:

Du er 18 år, og har en lillesøster på 15 år.

Du har også en ven på 17 som synes hun er ret lækker. Og whatever, det må de jo selv finde ud af.

Lillesøster er dog ikke interesseret i vennen på 17 år. Alligevel voldtager din ven din lille søster.

Nu er det DIG der skal straffes, fordi du har "udlånt" din lillesøster til personen! Du er alfons og skyld i rufferi !

Også selvom du ikke har gjort andet end i fx har været til samme privatfest.

Det er samme logik denne lov følger. Det jo helt i hampen.

• #4   30. jun 2021 #3 - Det er kun i din defekte hjerne at det der giver mening...

• #5   1. jul 2021 Åbenbart også i regeringen, siden de kan vedtage sådan en tumpet lov.

• #6   1. jul 2021 Trådstarter

Skal du ikke tage dig sammen og begynde at lave noget nyttigt, i stedet for at sidde her og skrive noget ligegyldig lort? Jeg tror sgu, at ham, du tror du skriver til, er 110% pisseligeglad med hvad du skriver og hvad du mener. Du er ikke hans far.

• hasse n
    hasse n Tilmeldt:
    maj 2009

#7   1. jul 2021 att #6
    Jeg er faktisk ret ligeglad med hvad du syntes MEN hvis folk kører som om de har stjålet bilen så må der jo være nogle konsekvenser og at man så kan miste sin bil er jo nok det eneste der kan få folk til at holde hastigheden ned hvor de kan styre bilen .
    Her hvor jeg bor er der også temmelig mange unge mennesker der kører som sindsyge og det sker desværre alt for tit at der sker ulykker

• hasse n
    hasse n Tilmeldt:
    maj 2009

#8   1. jul 2021 Att. Martin N
    Jeg kender ikke nogen der vil " låne " sin lille søster ud MEN jeg ville da ALDRIG låne min bil ud til en som jeg ikke var sikker på kunne køre ordentligt

Kommentér på:
Salg af bil som skulle konfiskeres

Annonce