593 visninger
|
Oprettet:
Jeres erfaring med www.nypris.dk {{forumTopicSubject}}
ja er der nogen der har erfaring med dette firma? da jeg overvejer at købe mit nye fladskærms tv ved dem
Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637
men et stykke elektronik køberj eg altid i en butik hvorjeg kan køre ned og brokke mig så snart er noget galt.
nu ved ikke om det du linker har fysisk butik også, ellers havde jeg ikke købt der
der blir SÅ nemt problemer og ventetider hvis du sku være uheldig at der sker noget med tv'et.
jeg har et monster tv jeg købte for en del år siden, og har stadigvæk 1½ års fuld garanti på (købte 5 år xtra) og de prøvede at fuske mig en billig all around remote da min egen gik istykker.
men så fløj jeg ned og skældte allesammen og forklarede dem reglerne da jeg VIDSTE remotes eksisterede som de påstod den ikke længere gjorde.
men min bror arbejder med rep. at elektronik og han ku nemt fortælle butikken hvor de kunne købe den hehe
så mit rå¨d er handel dyre ting i en butik hvor du nemt kan køre ned hvis der er problemer.
mar 2005
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 1 Emner: 160 Svar: 952
maj 2005
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 1 Emner: 44 Svar: 395
de var i tv pga problemer med rep og byt af elektronik.
var også kun et råd, det behøver jo ikke blive fulgt
min erfaring er bare i tlf fyrer de meget mudnlort af, det gør de ikke når man står foran dem og forklare hvad advokaten man ringede til fortalte mig for 20min siden ^^
DET virker
det tog dem 5 mdr at fremskaffe min remote. jeg måtte true med advokat og ophævelse af køb +ekstraforsikring. da de ikke overholdte det.
så fik de fart på da de ikke harvde lyst til at betale 25000 tilbage her og nu.
dagen efter kom min remote.
var ment som et venligt råd, du kan bruge eller lade være :P:P
mar 2005
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 1 Emner: 160 Svar: 952
et eks var dengang jeg købte et par sparco sko, hvor de så gik i stykker efter et par mdr. så ringedejeg til dem, og hørte om de vil sende et par ny, hvis jeg sendte de gammel til dem, de ville de slet ikke hører tale om. men så skrev jeg et lille "sødt", hvor jeg forklarede hvad jeg havde ret til, samt forklarede dem de forskellige §, så gik der er en uge før jeg havde et par nye sko
Jeres erfaring med www.nypris.dk