{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeres erfaring med www.nypris.dk
  • Snoopy
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637
    #1   8. nov 2007 kender ikke lige butikken

men et stykke elektronik køberj eg altid i en butik hvorjeg kan køre ned og brokke mig så snart er noget galt.

nu ved ikke om det du linker har fysisk butik også, ellers havde jeg ikke købt der smiley

der blir SÅ nemt problemer og ventetider hvis du sku være uheldig at der sker noget med tv'et.

jeg har et monster tv jeg købte for en del år siden, og har stadigvæk 1½ års fuld garanti på (købte 5 år xtra) og de prøvede at fuske mig en billig all around remote da min egen gik istykker.
    men så fløj jeg ned og skældte allesammen og forklarede dem reglerne da jeg VIDSTE remotes eksisterede som de påstod den ikke længere gjorde.
    men min bror arbejder med rep. at elektronik og han ku nemt fortælle butikken hvor de kunne købe den hehe

så mit rå¨d er handel dyre ting i en butik hvor du nemt kan køre ned hvis der er problemer.

• #2   8. nov 2007 de har en butik dog ikke i jylland. men er godt inde i reglerne medhensyn til købeloven så på den måde kan de ikke tage mig mm de ikke vil overholde disse regler

• #3   8. nov 2007 Altså, hvis butikken er E-mærket burde der ikke være nogen prolblemer i at handle hos dem!

• Snoopy

#4   8. nov 2007 så må aldi ikke være E-mærket

de var i tv pga problemer med rep og byt af elektronik.

var også kun et råd, det behøver jo ikke blive fulgt smiley

min erfaring er bare i tlf fyrer de meget mudnlort af, det gør de ikke når man står foran dem og forklare hvad advokaten man ringede til fortalte mig for 20min siden ^^

DET virker smiley

det tog dem 5 mdr at fremskaffe min remote. jeg måtte true med advokat og ophævelse af køb +ekstraforsikring. da de ikke overholdte det.
    så fik de fart på da de ikke harvde lyst til at betale 25000 tilbage her og nu.
    dagen efter kom min remote.

• Snoopy

#5   8. nov 2007 men butikken er da sikkert fin nok smiley

var ment som et venligt råd, du kan bruge eller lade være :P:P

• #6   8. nov 2007 Snoopy L: ja gav jeg udtryk for andet, må du undskylde det var ikke ment sådan. men tak for rådet. ja det er altid rart at have loven på sin side, især hvis man lige kan fortælle dem § så plejer de at falde til ro.

et eks var dengang jeg købte et par sparco sko, hvor de så gik i stykker efter et par mdr. så ringedejeg til dem, og hørte om de vil sende et par ny, hvis jeg sendte de gammel til dem, de ville de slet ikke hører tale om. men så skrev jeg et lille "sødt", hvor jeg forklarede hvad jeg havde ret til, samt forklarede dem de forskellige §, så gik der er en uge før jeg havde et par nye sko

Kommentér på:
Jeres erfaring med www.nypris.dk

Annonce