386 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "dansk til engelsk"
engelsk til dansk
nogle der kan oversætte de her sætninger (it seams likely I'l take it on my own trailer). I calculated the cost of this trip and it's more then After long mailings it's fair for me. Unfortuna...
nogle der kan oversætte de her sætninger (it seams likely I'l take it on my own trailer). I calculated the cost of this trip and it's more then After long mailings it's fair for me. Unfortuna...
Skrevet af: ladathomas - 7. dec 2007
dansk til engelsk
hejsa jeg er ved og kigge på ny bil men skal havde oversat nået fra dansk som jeg har skrevet til engelsk er det er flink person her inde der kan hjælpe mig så sender jeg den i privat besked
hejsa jeg er ved og kigge på ny bil men skal havde oversat nået fra dansk som jeg har skrevet til engelsk er det er flink person her inde der kan hjælpe mig så sender jeg den i privat besked
Skrevet af: ladathomas - 22. nov 2007
Engelsk til Dansk?
Hej gutter.. nogle som kender en side hvor man kan oversætte fra engelsk til dansk?
Hej gutter.. nogle som kender en side hvor man kan oversætte fra engelsk til dansk?
Skrevet af: Usen Feat. Capello (VW) _ - 3. okt 2007
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Flytte rengøring 1.500 kr.
- Elektriker 500 kr.
- Elektriker 750 kr.
- Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
- 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.
mar 2006
Følger: 36 Følgere: 35 Biler: 10 Emner: 46 Svar: 313
Var et bud
> Nicolai
sep 2004
Følger: 34 Følgere: 32 Biler: 1 Emner: 104 Svar: 740
det er hvad online ordbogen foreslår
http://iate.europa.eu/iatediff/SearchByQueryLoad.do;jsessionid=9ea7991c30d581fd3400cc224854a9c1acd57dd3f326.e3iLbNeKc38Ke3eKaNiLaxuMay0?method=load
dansk til engelsk