{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.177 visninger | Oprettet:

hvad ville i gøre ... sur medbilist {{forumTopicSubject}}

jeg var ude og køre en rigtig skøn tur efter at jeg har været til bål i aften og futter stille igemmen skoven og kommer ud på den anden side af skoven.. der ser jeg en bil der holder inde i siden,trækker selvfølelig til siden for bilen og køre videre..
ca 30 sek efter kigger jeg i bakspejlet og ser bilen igen med høj fart om min bil og tænker at han sikkert vil overhale mig men han ligger sig helt op til min kofanger og falder tilbage igen. Det gør han en 3-4 gange så tænker jeg at jeg ikk lige gider det mere og tage en mindre rem og trækker fra ham stille og rolig .. så ligger han forbi mig med sådan en side vind og bremser hårdt ned foran mig ... ser så at der en kat så det er nok der for at han bremser ned, efter at katten er kommet sikkert over vejen bilver bilisten ved med at holde farten på ca 30 km i timen .. og jeg blinker ud til at overhale ham og kommer op på siden af ham og ser at det er en ældre herre med børn på bagsædet .. kommer forbi ham og køre ca 100km/t og så kommer han igen forbi .. så skal jeg til at dreje fra og blinker i go tid ca 100 meter før, og han bremser meget kraftig ned og drejer samme vej som mig ... og han ligger og køre omkring de 50-60 km/t og tænker ikk så meget over det .. han blinker så ind til siden og holder ind .. køre forbi ham igen og er ved at være lidt godt sur på ham ... så køre jeg måske lidt meget frisk forbi ham og lægger ham bag mig ... ca 2 min efter ser jeg ham igen da jeg næsten er hjemme ved mig selv .. 200 meter til min indkørsel og jeg drejer stille ind, han kommer så med sådan et raseri ind i min indkørsel .. bremser meget hårdt op så der ligger en rimlig bunke grus foran hans for og baghjul og han stiger ud og er helt kok rød i hovede og begynder og skælde mig ud om hvordan jeg køre osv .. snakker med en rolig stemme til ham og forklare ham hvordan jeg har oplevet hans kørsel over for mig og det kan han selvfølelige ikk genkende og bliver mere sur og tvær på mig .. sige venligt til ham at han godt må forlade min lejers indkørsel hvor jeg bor, og vender mig om for at tage mine ting i bilen, han tager mig så på skulderen og giver mig en ryk så jeg vender mig om og så ser jeg at han står med en knyttede næve foran mig .. sige så til ham om det han har gang i er klogt.. han bliver helt paf og råber direkte op i ansigtet på mig at jeg skal ikk være næsvis over for ham.Rykker mig fri og tager min ting i bilen mens han tramper rundt om bilen og bliver ved med at råbe og skrige af mig.. så begynder han og truge med at smadre mig og min bil ..sige til ham at det vist er på tide at han forsvinder i en vedig fart eller bilver den nok værst for ham selv i den sidste ende ... så begynder han og kæfte op om at han vil mælge mig for trusler på livet,jeg siger til ham at han bare kan slå vis han vil men han skal regne med at der kommer en voldsag ud af det, så var det vist nok for ham og sætter sig ind i sin bil og vender grusset så han næsten er ved at sidde fast i indkørlsen ...

så nu kommer det .
ville i have gjort det på samme måde eller hvordan
skal siges at jeg har hans nummer plade og et vidne med mig

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af TV 280 kr.
  • Rep. Af asko opvaskemaskine 799 kr.
  • Elektriker - Udskiftning af 2 udendørslamper og opsætning af 1 pendel 1.500 kr.
  • Egeføj 2.800 kr.
  • VVS-installatører. Tømme vand ud af opvaskemaskine 668 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad ville i gøre ... sur medbilist
  • #1   23. jun 2008 Fandme flot du tog det så roligt, jeg ville nok ha gået amok på ham....

• #2   23. jun 2008 Melde ham for chikane

• #3   23. jun 2008 jeg havde ikke fundet mig idet..

• #4   23. jun 2008 Derfor man skal have et alu bat i bilen.. Hader fandme sådan nogle typer... De tror de kan det hele

• #5   23. jun 2008 giv politiet et venligt kald, det ville jeg sq ikke finde mig i, men stort at løse det uden at uddele en flad

• #6   23. jun 2008 tak tak ... må nok sige at jeg var meget bange for han var bare stor .. dobbel så stor som jeg er ... vejer ikk mere end 70 kg ..

• #7   23. jun 2008 jeg ville ha gennembanket ham!

• #8   23. jun 2008 Ja du har handlet rigtigt.. Jeg havde ikke kunne gøre det samme. Kan virkelig ikke tåle de fædre der tror de verdens mestre i trafikken og kigger surt på en hver gang der en ung der kører forbi dem

• #9   23. jun 2008 sys du tog på en ekstrem fornuftigt måde, hvis du gjorde som du beskriver der.. ville have gjort på samme måde mindst.. og det med politi, jeg tror seriøst ikke der vil komme noget ud af det.. men gør det, hvis han laver mere. han ved trods alt hvor du bor.

• #10   23. jun 2008 Ja du burde give Politiet et kald, Så er du på den sikker side, det vl ikke lyde godt for dig hvis idioten melder dig først, du burde tag kontakt til politiet og sige hva du har været udsat for....

• #11   23. jun 2008 Forstår godt nok ikke du to' det så roligt !!! han skulle da bare have haft en knytnæve mellem øjnene ! især når han selv begynder at true dig og rykke i dig...

mht hvad du skal gøre, så synes jeg da du skal melde det, bare for at få ham "ned" med nakke. for det er da for alvor uacceptabelt ! og så har du jo også et vidne så du står stærkere end ham.

• #12   23. jun 2008 sindsygt at du tager det så roligt, i samme sekund han havde rykket mig i skulderen havde han brækket næsen....

Har prøvet det før med en scooter der blev ved med at ligge bag ved mig og dytte og blænde op, hvor jeg holder ind til siden (kunne jo være noget galt med bilen) men han kører videre så det gør jeg også.
    Lidt efter overhaler jeg ham hvor han trækker ud midt på vejen, så jeg bremser ned hvilket han ikke ser og kør lige op i røven på mig og vælter, holder naturligvis og ser om der er sket noget men han fare op og råber, skriger og fægter med arme og ben, ber ham om at slappe af og er på vej ind i min bil igen hvor han hiver fat i min skulder og lige der brækker han næsen og lader mig køre smiley

• #13   23. jun 2008 Syntes fandme også det er flot af dig , du gjorde det helt rigtige ! , kunne ikk gøres bedre . Hvis det var mig havde jeg prøvet at gøre som dig , og havde meldt ham bagefter .

• #14   23. jun 2008 Du skriver at du var bange for ham.. fordi du kun vejer 70kg... Det er ikke altid størrelsen der afgøre det.... så det er bare at svinge nogle næver efter ham ;o)

• #15   23. jun 2008 hvad mere forrygt er at han har sine to små børn på bagsædet i BARNESTOLE
    jamen ved sker der dog med folk

• #16   23. jun 2008 meld ham... hvis du har vidner... ellers er det jo bare ord mod ord...

• #17   23. jun 2008 Nu vil jeg ikke ligefrem sige at mit temperament er det bedste i verden, så jeg havde nok hugget ham en på skalden i det jeg havde spottet at han stod med en knyttet næve... Så er det sådan set ligegyldigt hvor stor han er, så havde jeg ikke kunne holde mig i ro.... ;(

Stor respekt herfra for din tålmodighed, det havde jeg sku ikke haft.

• #18   23. jun 2008 ekstremt flot du tager det saådn, det er sådan det skal tages. men ikke sådan jeg ville gøre det, ville virkelig gå amok. men alt respekt til dig.

• #19   23. jun 2008 Du skal naturligvis , ringe ind på politigården og forklare dem sagen , så tager de nok ud og snakker venligt med manden

• #20   23. jun 2008 Er også blevet forfulgt her den anden dag, men det var af en ældre kvinde som ikke kunne lide at jeg kom til at svinge ud foran hende i min hjemby. Hun kom med lidt mere en 50 gemmen byen kan jeg så lige fortælle, og holde ikke mere end 3 meters afstand på vej ud mod landevejen selvom jeg lige tog astra'en til 100 km/t for at se om hun bare ville overhale.. snakkede dog ikke med hende. Kæft hun kørte gal man, men ved hvor hun bor så næste gang får hun lige en opsang... hun opgav dog da jeg rystede hende af på rigtig filmmaner med at køre ind i en befærdet rundkørsel..

Det er sku utroligt hvordan folk kan blive så ophissede i deres biler, man kan jo ikke vide hvad de finder på når de kommer ud af bilen..

• #21   23. jun 2008 Uanset hvem fanden der end gjorde hvad under selve kørslen - flot og modent/værdigt tacklet hjemme i indkørslen.

Det gjorde du på den helt rigtige måde.

Der er så mange frustrerede spassere derude med et par kromosomer og testoteroner for meget, og nogle af dem ahr desværre ikke fået taget kørekortet endnu

• #22   23. jun 2008 ja jeg havde satme trykket ham en på snude skaftet.. det helt sikkert.. men flot af dig mester..

• #23   23. jun 2008 damn det havde mit temperament ikk kunne klare, jeg havde sku slået ham sådan en, der var ikk nogen der skulle tag fat i mig... sindsyg flot at du havde taget det så pænt må man sige

• #24   23. jun 2008 jeg er nu ikk så stor .. hverken bred eller høj ... men jeg har et godt mundtøj siger de fleste ... men tros min flabbet mund har jeg aldrig været i en slåskamp

• #25   23. jun 2008 altså... jeg var tndt a og prøve t forklare ham først roligt at han skulle smutte, og gjorde han ikke det ville jeg nok tage hjulnøglen og smadre ham sådan en så han gik i jorden!... kæft en spasser!...

men top dollar at du klarede det på den måde...

• #26   23. jun 2008 skovmusen ,

Det kan du sku godt være stolt af det der...!!

• #27   23. jun 2008 Ville lige ringe og tale med Politiet for hvis han finder på mere så er det skrevet ind i døgnrapporten hvad der er sket i aften. Husk endelig navnet på vidnet. Så har du din ryg fri. Ellers rimelig imponerende du tog det så roligt.

René K Skrevet: 23-06-2008 22:16:29

Derfor man skal have et alu bat i bilen.. Hader fandme sådan nogle typer... De tror de kan det hele

Alle hader de typer men hader man ikke også dem der kører rundt med alubat i bilen og LADER sig provokere. At der er nogle der hidser sig op på den måde viser bare at de er fuldstændig hjernedøde men man skal nu heller ikke finde sig i alt!!!

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.552
    #28   23. jun 2008 Det klogeste har helt klart været at forholde sig som du har gjort.. Selv tror jeg ikke jeg havde kunnet holde hovedet koldt...

Min bror blev engang som 14-15 årig overfaldet af netop sådan en kegle som du også har mødt. Han tabte ved et uheld en bold ud på vejen som ruller stille og roligt ud foran fjolsets bil.
    Han stoppede og stak min bror nogle lussinger, mens hele familien sad inde i bilen.

Det blev naturligvis meldt og Politiet tog ud og hentede ham. Der var masser af vidner, så han fik en dom. Han havde lavet flere af den slags episoder, fortalte politiet.

Desværre tror jeg ikke de tager affære i dit tilfælde da i kun har "snakket sammen".

Men meld det, det kan være han gentager det og gør mere ved det. Og så har de mere at arbejde med.

• #29   23. jun 2008 tja må indrømme at jeg heller ikke havde taget det lige så roligt som du gør (stor ros til dig) for jeg er en hidsig bilist, jeg bliver nemt sur over små ting, især hvis folk ligger tæt på mig og blinker og dytter når det er ham det køre som et svin.

og hvis det så havde fortsat så havde jeg sku nok klasket ham en, jeg kan slet ikke tage det roligt i sådanne situationer, der var selv en gang en hippie der vinkede af mig fordi han mente at jeg kørte for stærkt der var jeg ved at pande ham en, men igen det er jo min egen skyld og jeg har bare en kort lunte i traffiken..

så nej jeg havde bestemt ikke taget det så roligt som du gorde der..

"måske skulle jeg få hjælp til at ¨få styr på min temperamant i traffiken"

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

#30   23. jun 2008 Og NEJ René K.. Man har IKKE et alubat i sin bil, med henblik på at slå andre folk i hovedet med det..

Hvis man skal rasle rundt med sportsredskaber, er det fordi man vil have motion!

Hvis du kommer i en situation hvor du ikke kan "nøjes" med næverne, så er du enten for klejn eller osse kender du ikke dine begrænsninger!
    Bruger du et våben, så er det automatisk dig der er skurken og så frafalder alle mistanker modparten, uanset hvor dumt han har teet sig.

Så drop dit bat af derhjemme, der er intet sejt ved at køre rundt med det. Det viser bare hvor dum og svag du er!

• #31   23. jun 2008 du skal skynde dig at ringe om melde det for vis han ringer og melder dig så er du på skideren for så er det ham de tror på... jeg har været ude for det samme og der anmeldte idioten mig selvom det var ham selv og der blev jeg slebt igennem det ene lorte helved efter det andet af politiet fordi de selvfølgelig troede på ham... SÅ SKYND DIG AT RING OG SNAK MED POLITIET...

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

#32   23. jun 2008 ~{ULLE}~

Ja enten et "Anger management" kursus, eller et kursus i at køre fornuftigt så du ikke er til gene for andre mennesker som så føler sig nødsaget til at korrigere dine fejltagelser smiley

• #33   23. jun 2008 Det er fint du tager det så roligt - det er den eneste fremgangsmåde.

Havde han klappet dig en, så var det jo også pludselig en anden situation, for så skal han bare have en retur med det samme. Dit vidne kan bekræfte at han slog først.

Uanset hvad, så synes jeg du skal melde klovnen for chikane kørsel og få så mange detaljer med som muligt.

• #34   23. jun 2008 Oplevede lidt det samme i går ved nivå hvor jeg ville overhale en der så trak ud foran og blokerede vejen. Kommer så til at holde for rødt og så går både kællingen der kørte og hendes stodder helt amok. Kunne kun grine af dem og det irriterede dem vidst rigeligt.

• #35   23. jun 2008 han er meldt .. har lige snakkede med de blå og de vil tage kontakt til ham og spørge om det var klogt det han havde gjordt og han står vist til en bøde for det

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

#36   23. jun 2008 Skovmusen

Sejt nok, troede sgu ikke de ville gøre noget sålænge det kun var ordudveksling.

Men det kan jo være deres henvendelse får ham til at tænke sig om en anden gang. Sådan en er jo farlig at have gående frit.

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

#37   23. jun 2008 Hehe..

Har netop bestilt nummerpladeramme med teksten

Slap af eller jeg flipper ud!

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

#38   23. jun 2008 Er ikke sikker på at mit medlemsskab af et lokalt øl-laug har helt samme effekt... smiley

• #39   23. jun 2008 tro heller ikk den hjælper med " www.jeg knepper din mor.dk/igen

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

#40   23. jun 2008 LOL

Den var ellers fed! smiley

Jeg havde på min AE86´er en hvor der stod "Eat my shorts".
    Den fik rigtig mange til at ville køre om kap smiley

Har den stadig liggende, men den er ikke så aktuel længere.

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

#41   23. jun 2008 På min gulplade Sportsvan, stod der "Betalt med sorte penge" i håb om at SKAT tog billeder af den.. Tror dog ikke det skete.

• Tommy B
    Tommy B Hjælpe-administrator

Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.550
    #42   24. jun 2008 Lige en tilføjelse, til dem som er smarte i en fart - At have et alubat liggende klar, er lige så effektivt, som at hive trøjen over hovedet. Jeg har endnu ikke været ude for, at en person med et bat (Eller andet til at svinge med, i den størrelse) har fået andet ud af det, end et kæmpe chok og efterfølgende en tur på hospitalet. Enhver idiot, kan afværge det første slag, og flå lortet ud af hænderne på personen.. Og har personen et våben, for at forsvare/angribe, så er personen 48/50 gange et fjols, som tror alubattet giver respekt. Lidt ligesom de typer, der spiller smarte med deres kammerater, og møder man personen senere, fordufter han øjeblikkeligt.

Og som en kommmentar til tråd ejer, så vil jeg da også gerne give lidt ros - I det øjeblik han havde lagt hånd på mig, var han røget i gulvet; Forudset at knoerne ramte ordentlig første gang, ellers må man jo prøve igen smiley
    Hvis man ikke har lyst til den slags oplevelser, så lad vær med at køre frisk til, for at overhale den samme gang på gang. Alt for mange af os lider af roadrage, hvor jeg er en af dem, dog kunne jeg aldrig finde på at vinke en person til siden, medmindre han virkelig havde lavet noget galt, som at sætte mit liv, eller mine passageres, i fare. Puuhaaa smiley

• #43   24. jun 2008 BG er sgu en flok børn, det ene sekund siger folk at man ikke skal slå på folk osv . og det andet sekund skal der bare tæskes løs med bat osv.? Hvad fejler i???

• #44   24. jun 2008 jeg har altid en kasse kabelclips i bilen til at drysse ud af vinduet til den slags fjolser.(de virker lige så godt som parkisansøm)

• #45   24. jun 2008 ja flot tacklet. Hader selv sådanne typer, og undgår da for alt i verden også en slåskamp, men nogle gange går roadrage over stregen. Har selv en peberspray liggende i handskerummet, netop på grund af sådanne tilfælde. Er mega ringe til og slås, så nøjes bare med at pacificerer....

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

#46   24. jun 2008 Tue P

Det ville være bedre at vende dig om og gå, istedet for at tage ulovligheder i brug. Din peberspray dømmes på samme vilkår som fjolsets alubat.

• #47   24. jun 2008 Damn han lyder som en rigtig abe ham "faderen" overvej hvad hans unger må ha tænkt...

Jeg har også prøvet at blive "fulgt efter" heldigvis i mit eget "hood" så var let nok at stikke af fra ham...

Ved sgu ik hvordan jeg havde reageret... nok i samme stil som dig, bare uden at være lige HELT så kæk smiley

Men ved jo loven er på ens side.. har måske bare ikke overdrevet meget lyst til at få en på hovedet smiley

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

#48   24. jun 2008 Ungerne lærer nok desværre at det er sådan man opfører sig, hvad far gør er jo som bekendt det rigtige...

• #49   24. jun 2008 Først laver du mellemrum og linjeskift smiley

Men du klarede det flot. Han skal bare meldes, selvom der nok ikke kommer det store ud af det.

• #50   24. jun 2008 sygt.. hvilken bil var det. . ??? hvis det er en man skulle se igen. . ?? smiley

• #51   30. jun 2008 må sige du har klaret det godt havede det været mig var det endt med en voldsdom ingen skal true med at smader min bil eller tage fat i mig på den måde så havde det sagt skalle , knæ i skridet , straffe spark i hovedet og tramp tramp på spasserens hoved men vold løsser ikke noget men det hjælper en gang imellem ha ha ha

Kommentér på:
hvad ville i gøre ... sur medbilist

Annonce