{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  for dårligt af BG
  • #1   9. apr 2009 Jeg syntes sku det er fornuftigt nok. så slipper vi for alle de useriøse og vildt dårlige annoncer smiley

  • Jakob N .
    Jakob N . Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 12 Følgere: 11 Svar: 451
    #2   9. apr 2009 Dba.dk
    Guloggratis.dk
    smiley


  • #3   9. apr 2009 Skrevet: 23-02-2009 14:14:37 <- Der modtog jeg besked fra BG om det, så det kan godt nok ikke være særlig ofte det er en nødvendighed for dig bruge Markedet smiley

  • #4   9. apr 2009 Så brug dba. De er helt gratis nu

  • #5   9. apr 2009 Nej det er det ikke!

  • #6   9. apr 2009 Så mangler vi bare at slippe for de useriøse henvendelser på annoncerne.................. smiley

  • #7   9. apr 2009 OMG hvor mange af de her indlægs skal der komme i år!? tror de første 3 millioner har været der!!

  • #8   9. apr 2009
    VIP

    Skrevet: 23-02-2009 14:01:40

    Vi har gennem tiderne fået en utrolig masse henvendelser og gode input til forbedringer og tiltag på BilGalleri.dk. Vi kan naturligvis ikke lave alt på én gang og der er mange ting som desværre ikke lader sig gøre af forskellige årsager, men vi lytter til jeres ønsker...

    Således er vi nu i fuld gang med at forbedre hele markedsdelen på Bilgalleri.dk – ikke fordi den er så ringe endda. Mere end 75% skriver ”solgt” som begrundelse for sletning af deres annoncer på BilGalleri.dk.

    Tilfredse brugere skriver bl.a. (citater):
    ”Jeg har udelukkende valgt at slette min annonce fordi bilen er solgt!:-) Tak for en fed side!”
    ”Fordi jeg har fået min motor solgt!”
    ”Fandt det jeg ønskede vha. BilGalleri.”

    Allerede nu har vi forbedret oplevelsen af at oprette en annonce. I et hug kan man oprette 10 billeder via multiupload - nemt og hurtigt! Vi oplever allerede nu at de enkelte annoncer indeholder langt flere billeder. For brugerne der søger i markedet betyder det mere sikkerhed for hvilken vare de reelt er i gang med at købe. Ligeledes har man nu som VIP mulighed for at zoome/forstørre annoncebilleder, så man får alle detaljer med.

    Det vi nu fokusere på at få ændret indenfor de kommende uger er:
    - Afskaffelse af dobbelt annoncer.
    - Prisen skal angives (1234 priser mv. ej muligt).
    - Bedre søgemuligheder på landsdel.
    - Mulighed for at fravælge kommentarer for sælger.
    - Mulighed for at fravælge byttebeskeder.

    For at opnå et mere seriøst marked har vi også set os nødsaget til at forlange at man skal være VIP-bruger for at kunne at oprette annoncer fremadrettet på BilGalleri.dk. Vi håber at man både som køber og sælger vil opleve ændringerne positivt samt markedet mere seriøst – til gavn for alle parter.

    Ligeledes kan vi som en smagsprøve løfte sløret for at BilGalleri.dk i den kommende tid vil komme med større og mindre tiltag alene med det formål at gøre vores alle sammens BilGalleri mere seriøst. Fokus skal først og fremmest være på BILER!



  • ­
    ­ Tilmeldt:
    mar 2006

    Følger: 1 Emner: 30 Svar: 536
    #9   9. apr 2009 Den blå avis er da ikke gratis nu.. Det er pisse dyrt..

  • #10   9. apr 2009 Prisen skal angives (1234 priser mv. ej muligt).


    øhhhh....hehe


Kommentér på:
for dårligt af BG

Annonce