{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.026 visninger | Oprettet:

For DÅRLIGT af VW.. {{forumTopicSubject}}

Skal lige af med lidt vrede..
Er fuldstændig rasende på VW..
Sagen er:
På arbejde kører jeg i en næsten ny 2008 VW Passat 2,0 TDI 170 HK. med DSG gear.. (Forøvrigt mega skuffende kvalitet af en bil til 600.000 kr.)
Nu er bilen allerede seriøst i stykker..
Gearkassen slår i skiftet ved opstart i f.eks. et lyskryds hvor bilen starter fra 1. gear, eller hvis bilen sættes i bakgear, føles det som om den smider den i gear..
Det er ret ubehageligt at køre med, da det ved opstart føles som at blive påkørt bagfra med det slag det giver i hele bilen.. = jeg får ondt i ryggen og benene af at køre i bilen..
Problemet startede da bilen havde kørt ca. 8500 km.
VW i Tyskland brugte efterfølgende halvanden måned på at finde ud af hvilke dele værkstedet måtte skifte på garantien for at løse problemet..
Nu har de så langt om længe bestemt sig for at der skal nyt svinghjul + ny megatronic enhed i gearkassen..
Fint nok, MEN så kommer problemet...
Megatronic delen er i RESTORDRE (prøv så ofte ved vw).. Der kan gå helt op til 3 mdr. før delen er til at få igen.. Så nu skal jeg imellemtiden køre ca. 300 - 400 km. om dagen i defekt bil der er yderst ubehagelig at køre i..

Samtidig risikerer vi hvis der går for lang tid, at det smadrer gearkassen pga. de slag ved igangsætning..

Fik oplyst idag på værkstedet at hvis den smadrer gearkassen eller andet, så kommer bilen til at stå bom stille indtil delen der er i restordre kommer hjem.. Altså kan vi risikere at bilen kommer til at holde stille i 2 mdr.

FED SERVICE...

Se forresten bilens fejl historik her..
LANGT FRA nogen fejlfri bil sådan en ny VW...
http://www.bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=16829


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  For DÅRLIGT af VW..
Kommentér på:
For DÅRLIGT af VW..

Annonce