{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indrejse i USA.
  • #1   3. nov 2009 jeg er ikke sikker. men tror du skal have lavet noget derover.
    han havde jo røvet en bank. nu ved jeg ikke hvad du har lavet men du har vel ikke røvet en bank smiley

• #2   3. nov 2009 hmm så vidt jeg ved så er det kun folk der er straffede i USA det gælder.
    Men kender én dansker som boede i USA og blev taget med en køkkenkniv i sin bil. Det er ulovlig våbenbesidelse - så nu er han ikke længere velkommen i USA

• #3   3. nov 2009 Spørg den Amerikanske ambassade i Danmark om det i dit tilfælde er nødvendigt med et visum. Det tager ikke mange minutter i telefonen at få klarhed på sagen..

• #4   3. nov 2009 Tak for svar.. Haha.. nej havde jeg røvet en bank kørte jeg sku ikk i en gammel civic.. smiley

• #5   3. nov 2009 du får meget svært ved at kommer ind i u.s hvis du ikke har ren straffeatest..

• #6   3. nov 2009 Du skal have en grund til at komme til usa i flere end 3 måneder ( job og sådan)

• #7   3. nov 2009 Du skal have ren straffeattest for at rejse ind i USA. Hvis du ikke har det, skal du søge den Amerikanske ambassade om et visum, de tager stilling udfra hvad det er for en type kriminalitet du er dømt for, om du kan få visum.
    Jeg kan f.eks. ikke rejse ind før den 24 august 2011 smiley

• #8   15. dec 2009 står i den situation at jeg har vundet en rejse til las vegas den 5 jan 2010 med det firma jeg arbejder ved .. det er en tur med alt betalt penthouse på mirage hotel midt på the strip i las vegas vip aftner i nogle af las vegases mest exklusive natklubber.. har hellr ikke ren straffeatest og aner ikke mine levende råd om hvad der er bedst at gøre... ? har været straffet nogle gange og det har ikke alle været milde domme . ringede til ambasaden og hørte hvad de havde at sige og ud fra den ellers rare kvinde jeg havde i røret lød det overhovedet ikke lovende.. har dog kikket nettet tyndt nu efter svar på hvad der er bedst og er nok kommet til den konklution at jeg vil forsøge at svare nej til de spørgsmål om min fortid og se hvad der sker.. men om jeg kan komme med ved jeg ikke..... men changcerne er lille for os der har levet en dum ungdom og derfor vælger jeg som jeg gør .. hvis der er nogen der ved noget om dette ser jeg gerne de kommenterer mit indlæg gerne med hjælp og hvad jeg kan forvente når jeg forhåbentligt lander i usa.

Kommentér på:
Indrejse i USA.

Annonce