{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bøde i retten
  • #1   16. feb 2011 Ja, var jeg i december, fik en bøde for at spille for højt musik.

fik medhold i min klage fordi at de andre godt måtte spille højt musik og jeg ikke måtte.

det bare stik modsat det man altid fik og vide som barn med at "bare fordi at de andre må, er ikke ensbetydende med at du må" smiley

var dog også en del procedure fejl fra betjentene såsom ikke oplyse mig mine rettigheder og fejl i rapporten smiley

• #2   16. feb 2011 okay tak jeg lad den gå i retten, der går jo nok lige et års tid

• #3   16. feb 2011 jeg overhaler hvor der ikke er fuldt optrukket linje og han siger så der stå et skilt.men det var sneet til. så kunne ikke se det, forstår så bare ikke der ikke var fundt optrukket linje også. kørte så for stærkt med tralier mente måtte køre 80 på landevej men kun 70 men den må jeg æde men det andet et sku noget svineri.

• #4   16. feb 2011 ja det fik jeg ikke lige og nu er det for sent. men han skal bevise der ikke var. jeg kan bevise der lige havde været kraftigt sne og blæst.

• #5   16. feb 2011 Betjenten kommer nok ikke engang med i retten. betjentene som gav mig bøden var ikke med da jeg skulle forsvare hvorfor jeg ikke ville betale.

så den skulle du nok få hævet tilbage, men med og køre 80 med trailer den må du som du selv siger spise smiley

• #6   16. feb 2011 B.T du var der jo ikke. en dame foran køre ca 55-60 km/t og vejen var helt fin og man kunne 12 km lige ud.

• #7   16. feb 2011 Skal i retten med krav om frakendelse i marts... 3 år efter det skete... Fedt retssystem.

• #8   16. feb 2011 du kender jo ikke historien, du ved ikke en skid om det var en hestevogn han overhalede....... pust glorien og L.. R.....

• #9   16. feb 2011 Ja flere gange men hvis du ikke kan se skiltet for sne er det ikke gyldigt
    lige som striber på vejen heller ikke gælder hvis der er sne på dem
    men foto dokumentation fra samme tidspunkt som da du blev stoppet vil være en fordel

• #10   16. feb 2011 det passer ikke med de skilte der er sne på jeg er ved og tage mit kort igen efter en fart sag og der er en mand på ca 60 år der er med på holdet han blev taget med for høj fart ind i en lille by ved odense der var by skildet lagtned og dækket med sne så han går i retten og helt i højesteret men der var ikke noget og gøre de gæller slev om der er sne på dem så han tabte og tager nu kort igen

Kommentér på:
bøde i retten

Annonce