{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
805 visninger | Oprettet:

Regler ved leje af hus. {{forumTopicSubject}}

Hej.

Vi bor til leje i et hus i Århus - Har haft en del kontroverser med lejeren, som iøvrigt er en klaphat.

Der medfølger en 350m2 have, som vi selvfølgelig skal passe - Ellers kommer der en havemand for vores regning.

Der er ingen kobling til vand udendørs - Hvilket tvinger os til at have en slange gennem entre, stue og køkken for at få vand - Og derefter rulle den ud i haven igen når vi ikke bruger den - Det er noget værre noget, og sådan en slange blivber hurtigt beskidt.

Har spurgt mht til at få installeret sådan en kobling/spulehane - Men det kan der ikke blive tale om.

Kan jeg klage, eller er det kun os som syntes det virker urimeligt?

En anden ting er at vores hus ligger på en grund hvor der også er et andet hus - Og for nogle måneder siden gik strømmen - Vi kunne ikke finde relæet, og fandt så ud af at HPFi reglæet til vores hus, sidder i det andet hus. Er det overhovedet lovligt?

Der er flere ting¨, men det ender jo med i ikke gider læse al den tekst smiley Men tak til jer som alligevel gør.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Regler ved leje af hus.
  • #1   30. mar 2011 jeg ville flytte hvis jeg var jer, det lyder af noget fusk med det der strøm hvis i ikke har en seperat måler ( betaler i acconto til udlejer? ) det med vandet det er da uholdbart men tror ikke det er ulovligt

• #3   30. mar 2011 Problemet ligger bare i at vi faktisk er glade for at bo her så længe vi ikke har kontakt med lejer. Fint hus og fin have i Århus til billige penge - Det finder vi ikke andre steder, det kar vi skam prøvet smiley

Men jeg vil forfatte et fantastisk langt brev til Husklagenævnet med alle ting vi er utilfredse med - For ja - Vores lejer er sgu en fusker!

Kommentér på:
Regler ved leje af hus.

Annonce