{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  salg af bil
  • #1   20. jun 2011 du kan ikke sælge noget der ikke er dit..

• #2   20. jun 2011 har lige hjulpet en ven i sidste weekend med at købe en bil ved en forhandler han slap med 380.- i levering pga. der var plader på fra sidste ejer. så hvis forhandler kan kan du vel også.

• #3   20. jun 2011 Købte også min med plader ved en forhandler? Men derfor kan det vel godt være deres bil ?

• #4   20. jun 2011 jeg har købt og solgt mange biler i gennem mange år og er aldrig stødt på problemer
    bilen er min i det øjeblik salgsaftalen er underskrevet
    dette indlæg er også mest lavet for at for manet den myte i jorden om at den skal være i ens eget navn før man må sælge den
    man har 21 hverdage til at syne eller omregistrere bilen i , og det gælder fra bilen forlader den sidst registrerede ejer altså den der står på papirerne
    i den tid kan bilen blive solgt lige så mange gange det skal være så længe de 21 hverdage bliver overholdt
    nu er det så jeg efterlyser den regel der siger jeg ikke må ,og det nytter ikke at sige jeg ikke kan sælge noget der er mit ,for hvis jeg har en underskrevet slutseddel er bilen min

Kommentér på:
salg af bil

Annonce