{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
791 visninger | Oprettet:

Bedst til pris ? PC lenovo {{forumTopicSubject}}

Hvilke af disse får jeg den bedste til prisen, aner intet om pc
MAX pris kr 10.000.-

http://www.pricerunner.dk/cl/27/Baerbare?man_id=7227&attr_122=46490725&attr_2000096=41142018&attr_2000097=41142020&attr_123=41141948&attr_2000100=43803195&sort=3&price_min=4000&price_max=10000

skal bruges til at surfe, lave hjemmesider, lidt fotoredigering gerne på samme tid smiley


Kommentarer på:  Bedst til pris ? PC lenovo
  • #1   13. jul 2011 hold dig fra lenovo. du betaler kassen for en sløv computer som går i stykker for et godt ord. Ved asus får du meget mere for pengene, desværre er deres plastik ret dårlig. HP er nogen sløve men lysløse dyr som koster for meget, men perfekte til studie..

    men til ddet du skal bruge den til vil jeg også klart anbefale asus. når man ikke skal flytte rundt på dem hele tiden så holder de godt.


  • #2   13. jul 2011 tak for jeres hjælp

    Har læst om denne, men kan ikke se om den bliver meget varm nogen steder

    http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4893672


  • #3   13. jul 2011 Jeg ville også gå efter Lenovo eller HP Elite/ProBook.
    Asus laver noget der er fint, men efter en årrække, så har de ofte problemer med drivere. Men ellers en ok support.

    De billige modeller fra både Dell, ASUS og HP har problemer med varme, især hvis man bruger den i sofaen, sengen eller lignende.

    Core i7 burde ikke være nødvendigt, forskellen på i7 og i5 er at i7 har Hyperthreading, det vil jeg tro du ikke får brug for. Jeg havde selv valgt en med Core i5, de holder strøm længere, og udvikler mindre varme.

    4 gb ram er minimum, hvis du får mere er det bonus, men ikke et krav. Det er forholdsvis nemt at opgradere, hvis maskinen understøtter mere.
    Grafikkort, der er der forskel på brugen, hvis det er til spil, skal man have gaming serien, hvis det er til grafik, foto-/video-redigering, så er det nogle andre typer.

    Lenovo T-serien, eller HP Elite er helt sikkert det jeg ville gå efter.


  • #4   13. jul 2011 Har en lenovo t serie som firmabærbar og for satan den er sløv og der er fejl HELE tiden. Og så larmer de fra batteriet... en konstant knase/hyletone som bare skal være der.
    Har aldrig haft problemer med asus drivere. Deres hotline derimod består af "danskere" man ikke kan forstå, men når de først får sendt dig en fragtseddel så er resten af reperationen og servicen kanon.. computeren blev hentet og bragt til reperation gratis fra ens adresse.. ved lenovo skal man selv betale, blot for at få at vide at bærbaren SKAL hyle :S

    men det er en jungle uden lige


  • #5   13. jul 2011 Jeg har en Lenovo T-serie som arbejdspc, den hyler ikke mere end nogen anden bærbar. Og den har endnu ikke haft en fejl, udover dem som IT-afdelingen laver (software fejl).

    Men en maskine som denne ville være god til formålet, den har SSD, godt med power, og mulighed for opgradering senere (plads til 16 gb ram):
    http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4890925
    Derudover vejer den ikke så meget, og der er mulighed for at tilkøbe en dockingstation.


  • #6   13. jul 2011 Som bærbar, ville jeg nok tage fx en Lenovo T420, men kig på disse, muligvis kan man bare spare pengene og give 6-8.000 kr i stedet ?

    http://www.edbpriser.dk/Product/Compare.aspx?clist=4893943;4993709;4763806;5059030


  • #7   13. jul 2011 Peder M: Nu har jeg selv haft min Lenovo til reparation for gået baggrundslys i skærmen, og det fungerede upåklageligt, DHL holdt her næste morgen og tog computeren med, og 4 dage senere stod den på adressen igen, vel og mærke uden at det havde kostet mig en krone.
    Og at computeren er sløv skyldes jo ikke Lenovo, men dig.., jeg har absolut ikke haft problemer med at mine Lenovoer har været sløvere end en tilsvarende computer, det er spørgsmål om for sløv hardware, eller manglende evne til at holde sin computer iorden.

    Jeg kan klart anbefale Lenovo, har selv haft en thinkpad t61, som jeg var ovenud tilfreds med, og har nu en Ideapad s10.



  • #8   13. jul 2011 Anders -> læs mit indlæg ordentligt.. har præcis samme erfaring som dig med reparation... desuden skal du ikke prøve at kaste mudder.. havde min første lenovo for 4 år siden og byttede den efter 3 dage fordi den var sløv og tømte batteriet på 1 time. købte en asus til det halve og vupti. 3 timers batteri og 4 gange trækkraft.
    min firma lenovo (t-serie)har været til reperation 3 gange inden for de første 1½ måned med hardware fejl og været sløv fra dag et af. Eftersom jeg kun køre 3 programmer på den og er kun er på nettet med den for at den skal opdateres. Lad være at give mig skylden for lenovos sløve og fejlbehæftede lort.. dette er ikke kun min men hele firmaets erfaringer.. eneste grund til de køre lenovo er service og firmapriser...


  • #9   13. jul 2011 Peder M
    Alle laver produkter med fejl, lyder da til du har fået en af dem.
    Sidder med en T500 som snart fylder 3år. Har ikke slået en eneste skid forkert, udover batteriet er dødt, men det er jo ligegyldigt hvilken producent man køber fra.
    Et par kollegaer har T60 og T61, der jo efterhånden er ved at være nogle gamle tingester, ingen fejl overhovedet, reinstallation engang imellem, så er den frisk igen.
    Hængsler som plejer at være et problem på mange maskiner er lige så stramme og gode som da de kom ud af fabrikken for 6 år siden.
    Som arbejdsmaskine vælger jeg aldrig andet end Lenovo for eftertiden, så skal der ske et eller andet uset da...


  • #10   13. jul 2011 Peder M >> Vi har endnu ikke i min afdeling haft en Lenovo til reparation. Jeg kan selvfølgelig ikke tale for andre afdelinger jeg ikke kender til, men de er super stabile, og hardware findes ikke bedre. Sløve er de ikke, medmindre man installere noget på dem som de ikke er gearet til, men det er det samme med alle pc'er.

  • #11   13. jul 2011 Peder M: Du skriver da netop at du selv fik lov at betale for en fejl.., det er da ikke samme erfaring som mig?

  • #12   13. jul 2011 Asus laver godt hardware, men deres mekanik (kabinetter osv) er desværre i for dårlig kvalitet til at jeg gider bruge penge på dem.

    Jeg ville stadig gå efter HP Elite/Pro eller Lenovo


  • #13   13. jul 2011 Skærmbeslaget kører sjældent ret godt, og de har en tendens til at knække her, samt kabinettet flækker, den virker stadig, men det irriterer. Derudover virker det "billigt".

    Men det gør andre billige mærker selvfølgelig også. Men i forhold til den kvalitet Asus normalt leverer, så er jeg skuffet over deres mekanik.


  • #14   14. jul 2011 hvor stor betydning har HD spinnelhastighed ?
    5400 / 7200

    hvis vi nu ser på spec på disse 4
    http://www.edbpriser.dk/Product/Compare.aspx?clist=4893943;4993709;4763806;5059030


  • #15   14. jul 2011 DGD A >> Det har betydning for hastigheden af harddisken, hvor hurtigt du kan tilgå data. Men har så også betydning for hvor varm disken bliver (højere hastighed = mere varme).

    Men 7200 rpm er hurtigst.


  • #16   14. jul 2011 Men SSD er det hurtigste du kan få i en bærbar. De er bare dyre, set i forhold til kapaciteten.

Kommentér på:
Bedst til pris ? PC lenovo

Annonce