{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.011 visninger | Oprettet:

ny bil hvilken skoda eller bmw? {{forumTopicSubject}}

hej går lidt og lejer med tanken om en ny/brygt bil. har kig på skoda octavia rs, superb combi 2,0tdi eller en bmw 320d

har omkring 350,000 plus minus hvad ville i vælge?

hvis jeg vælger en bmw så vil den have et par år på bagen men det er jo en bmw smiley

rs'ern kan man næsten få en ny af

og superb kan man få hvor den er 1-2 år gammel.

hmm er sku lidt i tvivl smiley


Kommentarer på:  ny bil hvilken skoda eller bmw?
  • #1   26. jul 2011 har du været ude og prøve og kører en tur i dem?

  • #2   26. jul 2011 Skoda RS den rykker 100 gange bedre en de 2 andre.

  • #3   26. jul 2011 bmw helt klart.. holder prisen bedre. og du blir bare 100 gange mere glad for din bil

    jeg køre endda en om vej når jeg skal på arbejde - det kaldes køreglæde smiley


  • #5   26. jul 2011 har kun prøvet bmw'en en til videre. og må indrømme at den køre sku godt. men skoda får man bare lidt mere for pengene sådan rent udstyrs messigt. hmm men tror jeg skal ud og prøve skoda også. for den der rs trækker også lidt smiley

  • #6   26. jul 2011 troede aldrig man kunne være itvivl, når der er tale om de to mærker smiley

  • #7   26. jul 2011 Jeg havde personligt taget Superb, det er en meget fed bil...
    Jeg tvivler på at BMW holder værdien bedre.

    Den nemmeste at sælge igen, og den med mest skud i, det er nok Octavia RS.


  • #8   26. jul 2011 Tag superb´en, det en helt anden klasse en den 3 serie der, prøv en tur i dem alle 3, og du vil ikke være i tvivl ,)

  • #9   26. jul 2011 Jeg havde nu valgt en Octavia RS.

  • #10   26. jul 2011 er også meget positiv over superben har godt nok kun prøvet den som taxi, men nøj hvor er den lækker smiley men meget stor, næsten for stor.

  • #11   26. jul 2011 Ja jeg havde nu vaglt superb'en.... rigtig dejlig bil.... og ja du får meget mere for pengene i udstyr.....

  • #12   26. jul 2011 Sådan en BMW 3serie ligner lort hvis ikke det er coupe, og så har den et interiør der siger lort.. Der sku ikke meget specielt ved kabinen.

  • #13   26. jul 2011 men der er også lige den fordel, at hvis jeg køber en bmw. så er svigerfar jo skadescenterchef ude hos terminalen amager. og kan garanteret også godt få den til en skarp pris + hvis den går i stykker skal jeg kun betale delene. så det er vel også værd at tage med i sine beregninger.?

  • #14   26. jul 2011 min sviger havde en 320d og han blev aldrig glad for den.

  • #15   26. jul 2011 KingZ rigtig godt svar du kom med der.

    Kasper J ud og prøv alle 3 og så se hvad du er til.


  • #16   26. jul 2011 hvordan kan du være i tvivl smiley

    Selvfølgelig BMW..

    Du siger du får mere for pengene i en skoda, men tænk på kvalitetsforskellen smiley

    Plus køreforholdene er MEGET bedre i BMW smiley
    plus, mere RESPEKT hhehehe smiley


  • #17   26. jul 2011 Nicolai J >> Det er vist en smagssag, her i området er der stort set ingen respekt i en 3-serie, og kvaliteten i 3-serie versus Superb, det kan være en individuel vurdering. For kvaliteten i Superb er rigtig god. Men det er den helt sikkert også i BMW, men det kommer an på hvad man lægger vægt på.

  • #18   26. jul 2011 det eneste du får mere ved skoda er en langt større afskrivning i pris.så hvis det er en bil du vil have til den skal skrottes og fuldstændig ligeglad med køreglæde og komfort skal du købe skoda.

  • #19   26. jul 2011 Tommy H >> Der er ikke større afskrivning på Skoda end på de fleste andre biler. Skoda er i dag noget andet og mere end de var for 20 år siden.

    Fabia og Octavia holder faktisk prisen ret godt. Jeg ved ikke så meget om Superb på det punkt, men målgruppen er nok lidt mindre til denne, så det kan være den falder en smule mere. Men det er ikke en væsentlig større afskrivning.


  • #20   26. jul 2011 Brian, du har større afskrivning på en skoda, færdig slut.

    skoda er i mange øjne en fattigmands vw


  • #21   26. jul 2011
    E R I C H S E N ! >> Du beviser selvfølgelig lige at der er større afskrivning på en Skoda? smiley
    Fattigmands VW, det kan nok være, men hvis du får også meget for pengene. Jeg ville ikke sige nej til sådan en Superb Combi. Selvom jeg er VW-tilhænger.


  • #22   26. jul 2011 Har altid været imod Skoda, men det har satme ændret sig. Kan godt være bilen er Tjekkisk, men der står altså vw, audi og seat på alt i motorrummet..

    Hvis jeg havde råd havde jeg taget RS'eren, men har desværre ikke så mange penge, så jeg "nøjes" med en mindre bmw fra 3-serien, det har dog altid været en drømmebil for mig, uanset hva andre har af holdninger og meninger, jeg synes den er fed som coupe.


  • #23   26. jul 2011 E R I C H S E N ! >>
    http://www.billeasing.dk/tabp%C3%A5bil.htm
    Denne artikel er godt nok fra 2008, men den mener at VW og Skoda har en mindre afskrivning.
    Og problemerne kommer når der er gode rabatter på nye biler. VW og Skoda er ikke dem der profilerer sig mest på leasing, set i forhold til fx BMW, Honda, Mercedes og andre. Hvor de kører knaldtilbud på leasing, og kampagner.

    Udledt deraf, vil jeg sige at din påstand er direkte forkert. Men det kan selvfølgelig have ændret sig...


  • #24   26. jul 2011 Jaae ville også mene du skal prøve alle 3 biler, også se hvad du er mest til. Herinde har folk jo forskellige meninger, og had til de forskellige mærker. Vælg hvad du allermest hælder til, og hvad du selv føler. Og ikke hvad andre mener.. smiley

    Men hvis jeg skal komme med mit udsavn. Ja så er jeg selv vw, Audi, Skoda, Seat mekaniker, og jeg kører selv Bmw e46 Coupe. Har før haft temmemange vw´er, men aldrig nogle jeg sådan er blevet glade for. Men efter min første bmw, har jeg bare ikke rigtig følt mig godt tilpas i andre. Støjmæssig osv, der er det bare sagen syntes jeg. Skal også ud og se på en E91 320D i næste uge. Sååe det bliver spændende..


  • #25   27. jul 2011 hha det sku da 100x mere stil at kører i en superb end en 3 serie bmw !

Kommentér på:
ny bil hvilken skoda eller bmw?

Annonce