{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.003 visninger | Oprettet:

Uddannelse {{forumTopicSubject}}

Jeg er meget i tvivl om hvad jeg skal lave. Jeg er uddannet personvognsmekaniker i 06 og er faktisk starter på maskinmesteruddannelsens adganskursus for at kunne læse til maskin mester.
Mit problem ligger så i at jeg ikke kan magte tanken om at skulle side skoleret de næste 3.5 år. Jeg tror jeg har for meget krudt i røven.

jeg har altid godt kunne lide at arbejde med metal. Svejse, bugge, valse etc.
Jeg gider bare heller ikke være kul sort altid da det var mere eller mindre derfor jeg valgte at stoppe som mekaniker.

Er der nogen af jeg der ude der har forslag til hvad jeg skal lave?

Jones


Kommentarer på:  Uddannelse
  • #1   21. sep 2011 Gennemfør maskinmester uddannelsen, det åbner rigtig mange muligheder

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #2   21. sep 2011 Vindmøllemontør. Dog ikke sikkert det lige er så meget bukke, valse eller svejsning. Men der er da lidt at lave og en okay god løn smiley

  • #3   21. sep 2011 Vil også meget gerne gennemføre maskinmester uddannelsen. Men igen. Jeg tror jeg har for meget krudt i røven til at sidde stille så mange år.!

  • #4   21. sep 2011 Er selv ved at læse til maskinmester, men jeg bruger bare min fritid til at lave det arbejde du snakker om, hvor jeg skruer i biler smiley

    Men kan godt se at du nok ikke har tid til det, nu når du går på adgangskursus, da det er en hård omgang, men senere i forløbet på teorisemestrene bliver der mere "ro på"


  • #5   21. sep 2011 Klaus.

    Hvor går du henne af?

    Ja er jeg med på, men kan desværre mærke på mig selv at jeg har for meget krudt i røven til at sidde stille på en stol en hel dag..!


  • #6   21. sep 2011 Jonas

    Går i Århus.

    Jeg hader også at sidde stille på en stol en hel dag, men er efterhånden vandt til det med al den skolegang jeg har haft.
    Men du får meget færre timer jo længere du kommer frem.
    Hvis man samlede mit skema vil jeg kun have 2,5 dage fra 7.45-15.15, så du kan nok godt regne ud at jeg har tidligt fri og møder sent mange dage smiley Hvilket vil sige masser af tid til at brænde krudt af og lidt tid til at sidde stille.


  • #7   21. sep 2011 Er jeg med på. Men vil også godt have muligheden for at kunne arbejde med metal og tilmed blive god til det.

    Jeg er jo som sagt uddannet mekaniker så har rodet det med biler som jeg lige pt gider. smiley

    Kan godt være det bare er mig der er totalt tosset.!


  • #8   21. sep 2011 Jonas

    Så må den optimale løsning for dig være at finde et studiejob, der kan tilfredsstille dine metalmæssige behov smiley

    Evt. som deltidsansat på en industrivirksomhed, hvor de kører med aftenhold eller som lærer i en ungdomsskolens metalværksted.


  • #9   21. sep 2011 Ja kan sgu godt ske.

    Nok igen mig der er tabt bag en vogn.!


  • #11   21. sep 2011 jeg sprang fra adgangskursus for 14 dage sidden,det kræver MEGET tid og ikke mindst fritid at gennemførre det

Kommentér på:
Uddannelse

Annonce