{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.003 visninger | Oprettet:

Uddannelse {{forumTopicSubject}}

Jeg er meget i tvivl om hvad jeg skal lave. Jeg er uddannet personvognsmekaniker i 06 og er faktisk starter på maskinmesteruddannelsens adganskursus for at kunne læse til maskin mester.
Mit problem ligger så i at jeg ikke kan magte tanken om at skulle side skoleret de næste 3.5 år. Jeg tror jeg har for meget krudt i røven.

jeg har altid godt kunne lide at arbejde med metal. Svejse, bugge, valse etc.
Jeg gider bare heller ikke være kul sort altid da det var mere eller mindre derfor jeg valgte at stoppe som mekaniker.

Er der nogen af jeg der ude der har forslag til hvad jeg skal lave?

Jones


Kommentarer på:  Uddannelse
  • #1   21. sep 2011 Gennemfør maskinmester uddannelsen, det åbner rigtig mange muligheder

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #2   21. sep 2011 Vindmøllemontør. Dog ikke sikkert det lige er så meget bukke, valse eller svejsning. Men der er da lidt at lave og en okay god løn smiley

  • #3   21. sep 2011 Vil også meget gerne gennemføre maskinmester uddannelsen. Men igen. Jeg tror jeg har for meget krudt i røven til at sidde stille så mange år.!

  • #4   21. sep 2011 Er selv ved at læse til maskinmester, men jeg bruger bare min fritid til at lave det arbejde du snakker om, hvor jeg skruer i biler smiley

    Men kan godt se at du nok ikke har tid til det, nu når du går på adgangskursus, da det er en hård omgang, men senere i forløbet på teorisemestrene bliver der mere "ro på"


  • #5   21. sep 2011 Klaus.

    Hvor går du henne af?

    Ja er jeg med på, men kan desværre mærke på mig selv at jeg har for meget krudt i røven til at sidde stille på en stol en hel dag..!


  • #6   21. sep 2011 Jonas

    Går i Århus.