{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pension udbetalt??
  • #1   3. dec 2011 Jeg er Finansøkonom, uddannet indenfor liv og pension, så den salgs kan jeg nok svare på smiley

Det er sandt, at man ofte kan tilbagekøbe sin pension før tid mod afholdelse af 60% beskatning! Men der kan være opsat klausuler ved helt eller delvist arbejdsgiverbetalt pension, der umuliggør tilbagekøb, det hører dog til de mere sjældne tilfælde, men det ses bestemt!

• #2   3. dec 2011 Oki.. Vi sad bare og snakked lidt frem og tilbage og og fandt ud af hvis nu man fik den udbetalt selvom man betaler de skide mange 60% haha så ville der stadig være nok til man kunne være helt gæld fri og det er jo noget at tage me di betragtning, da de mener at hvis man spare op fra man er 30 til man en dag skal på pension så burde der være nok til at man kan leve et normalt liv smiley

• #3   3. dec 2011 Hvordan gør man det? ringer man til Pension danmark og snakker med dem om hvordan man gør eller?

• #4   3. dec 2011 Tommy P: Beslutningen er helt din! Men du skal virkeligt tænke dig om, for den procentvise andel af din løn du skal lægge til side hver måned, er meget større, hvis du starter fra scratch som 30, i forhold til bare som 25 årig.