{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.220 visninger | Oprettet:

erfaring med if forsikring {{forumTopicSubject}}

jeg er lige ude at lure markedet lidt af, da vi alligevel skal have ændret en smule i vores nuværende forsikringer hos lærerstanden, nu er turen kommet forbi if forsikring, som er kommet med et fornuftigt bud, derfor vil jeg egentlig gerne høre lidt erfaringer derfra
.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  erfaring med if forsikring
  • #1   21. nov 2012 Har kun haft gode erfaringer derfra..

• #2   21. nov 2012 Jeg har lige "skiftet" til IF den 12 sidste måned, men der er sgu intet sket endnu.. Så ved ikke om det er et selskab du skal sætte næsen for meget op efter.. smiley

De skulle sige mit gamle selskab op, men har så lige modtaget en regning fra mit gamle selskab.. Det lader i hvert fald ikke til de har travlt med noget der inde. Fandeme utroligt at det er over en måned siden jeg skiftede og så kan de slet ikke overkomme at sætte det i værk.. :S

• #3   21. nov 2012 kun dårlige erfaringer med dem.. meget svære at komme af med igen når man finder ud af hvor ringe service de har..

• #4   21. nov 2012 Behold endelig lb fremfor if

• #5   21. nov 2012 jeg har indtil nu egentlig også været godt tilfreds med lærerstanden, men jeg har heller aldrig brugt dem til nogen skader så det er jo nemt nok... dog kan jeg også fornemme på trust pilot at deres service er utrolig ringe.

• #6   21. nov 2012 De er nogle tegninger.. 36.000 for at forsikre min audi.

GF er jeg super glad for. næsten en 3 del af prisen inkl. rejse og livs/ulykke. smiley Mød op på deres lokale kontor smiley samt. man får penge tilbage, hvis det giver overskud smiley

• #7   21. nov 2012 jeg synes nu også if dækninger var bedre, og prisen var en smule bedre, men så manglde rejseforsikringen til 7-800,- lige synes det virkede som om hans priser lige skulle et par hundrede kr under hvad han kunnee se vi giver nu.

• #8   21. nov 2012 har oss kun dårlige erfaringer med IF de er mega dyre og synes servicen var ringe

• #9   21. nov 2012 gf var sgu til at kaste op over, der kunne jeg slet ikke blive forsikret. de spillede dog med åbne kort kan man sige, så vær lige klar over hvis du er hos gf og har en garage med lidt lækkert værktøj (jeg har bla. lift og svejseværk), så er det sidestillet med erhverv, og så dækker de ikke...

• #10   21. nov 2012 har lige skiftet til alka da IF da jeg kunne spare 4500 kr årligt for de samme dækninger

• #11   21. nov 2012 min erfaring med If var at de tegnede forsikringen 6 mdr før det skulle siges op, noterede bilen km ned den dag vi tegnede det og for at få prisen ned så de var konkurencedygtige med de andre tilbud vi havde ændrede de på det forventede antal kørte km.....så da forsikringen rent faktisk trådte i kraft havde vi ikke nogen kaskodækning hvis der var sket noget og en emsig taksator havde tjekket km stand. Vi havde lige nøjagtig IF de 12 mdr vi havde tegnet og betalt for.....den slags svineri vil jeg sgu ikke stå model til.

• #12   22. nov 2012 Jeg skiftede også til IF fordi jeg sparer 4000 kr årligt på min VR6, dvs jeg giver 4000 årligt for en hos IF og 8000 hos Købstæderne

Kommentér på:
erfaring med if forsikring

Annonce