{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.550 visninger | Oprettet:

Hvor længe kan autolak holde sig ? {{forumTopicSubject}}

Hejsa folkens

Hvor længe kan autolak holde sig, hvis der ikke er blandet hærder i ?
Tænker mere på hvis man blander for meget og har en liter i overskud, smider det over i en ren metalbeholder med tæt låg.. efter det har været ude i det fri, vil det hærde over tiden, eller skal der hærder i for at aktivere processen ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor længe kan autolak holde sig ?
  • #1   17. sep 2013 Ca et halvt år med det jeg bruger.. det kræver dog heller ikke hærder

Mener at have set at det er ca et år for maling med uden hærder efter åbning

• #2   17. sep 2013 Det kommer lidt an på typen og opbevaringstemperatur.
    Så længe det kan røres op uden klumper, så ville jeg ikke være bleg for at bruge det.
    Ved vandbaseret base skal der oftest en smule nyt vand i, men dækkeevnen kan være forringet. Fortynderbaseret base har jeg brugt efter flere år uden problemer.

Det samme med akryllak, der skal bare ekstra fortynder i så det er til at sprøjte med.

Farven på min egen MR har stået 3år og farven er stadig brugbar og dækkeevnen det samme som "fra ny". Jeg har udført rep. med det over flere gange.

• #3   17. sep 2013 Enig med christina..
    har en 10l spand stående med hvid farve i som jeg tog hul på får 6 år siden da vi købte hus og skulle male køkken låger osv..den brugte jeg af i sidste uge..fejler intet..

• #4   17. sep 2013 Skide godt (:

Fik lige et tilbud på noget der minder om 40 liter ægte kamæleon maling, men ville ikke købe hvis det ikke kunne holde sig.. noget af det vil blive solgt videre, men vil stadig ha minimum 20l stående bagefter (:

• #5   17. sep 2013 Det var alligevel også en sjat..så længe det står i tæt emballage skal det nok holde sig..

• #6   17. sep 2013 Ja det nemlig derfor jeg ikke turde købe det.. men nu skal jeg lige undersøge hvad fragten er på det, og så kommer det ned i et opvarmet rum og stå i en tæt beholder (:

Kommentér på:
Hvor længe kan autolak holde sig ?

Annonce