{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.639 visninger | Oprettet:

lars boes j
lars boes j
Tilmeldt:
16. okt 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

ny skoda octavia combi sænkes {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har brug for lidt hjælp vedr sænkning. Jeg får snart min nye skoda octavia combi. I hvid med sorte 18" self. Jeg ville have haft den leveret med sportsundervogn fra fabrikken. Men da produktionsdatoen blev fremrykket nåede forhandleren ikke at bestille det, så nu skal den sænkes herhjemme.

Mit dilemma er nu hvor meget. Eller det vil sige, det eneste jeg kan finde er 40mm sænkning og fra fabrikken ville det have været 20mm. Jeg er lidt i tvivl om 40mm bliver for meget? Udseendes mæssigt er jeg ikke i tvivl om at 40 bliver flot, men er i tvivl om jeg kommer til at gå på kantsten og lign nå den får en frihøjde på "kun" 10 cm. Der er fra fabrik 14 cm frihøjde.

Lad mig hører hvad i tænker!! Og ja, man kan altid kører lidt skævt på, men det er desværre ikke en mulighed i min indkørsel smiley

http://www.bilgalleri.dk/fotoalbum/diverse_bil/116578-ny_bil se billed af bilen her. (lavet i deres animationsprogram, med en 20 mm sænkning. Ved at det kan falde anderledes ud i virkeligheden)

Lars


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ny skoda octavia combi sænkes
  • #1   22. okt 2013 jeg tror ikke du får noget problem med en 40/40 undervogn smiley og er også næsten sikker på du kan kører lige over bump indkørsler osv du skal bare ikke tæve over dem det er derfor folk går på hvis ikke de er vold lave smiley kunne jeg i hvertfald her hvor jeg bor og der er rimelige mange vejbump og det klarede min G2ere da med 15'' fælge og 40/40 undervogn smiley


  • lars boes j
    lars boes j Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
    #2   22. okt 2013 så du tænker at 10 cm frihøjde ikke bliver for lavt? Havde du lavprofil på dine 15" eller en hel kinesisk mur af gummi?

  • #3   22. okt 2013 Min er sænket 30/30 med 225x45-17 og den kan snildt tage 10 mm mere... har aldrig kørt på noget, og har kørt 127000 km i den nu..

  • #4   22. okt 2013 DOLPH!! Jeg tror ikke du kan sammenligne Golf 2'ere med en octavia, de er nok ikke samme højde fra start af smiley

  • #5   22. okt 2013 neej kasper ved jeg godt smiley meeen! jeg kørte med 196/45 dæk og havde g60 kofangere på med den store underlæbe sååe den kommer altså ret langt ned smiley 10 cm er rigeligt ( i mine øjne ) smiley du skal også huske på at det ikke er sikkert den sænker præcist 40 mm formenligt lidt mindre fx 35 men den tar også noget af fjedre vandringen så mål det inden og efter du har monteret fx fra skærm til jord samme sted smiley så ved du hvor meget du har sænket den smiley

  • Ron Ron
    Ron Ron Tilmeldt:
    aug 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 65
    #6   18. mar 2014 Jeg har også en Skoda Octavia combi her fra 2014 MED fabrikssækning og det syner ikke af en skid, plus jeg INGEN problemer har med bump eller indkørsler, så jeg tror sagtens sådan en octavia kan klare 40/40 uden problemer... ville jeg måske ønske jeg havde gjort med min egen... men hey det kan være det blliver næste projekt smiley

Kommentér på:
ny skoda octavia combi sænkes

Annonce