{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  100w pære i Altea...
  • #1   1. feb 2009 lars: nu ligger det sådan at jeg arbejder i en thansen butik (nøøj jeg er heldig muhaha) og vi har 100w pærer og har erfaring med at de på en del biler kan brænde hele parabolen af, ville ikke gøre det vis jeg var dig med mindre seat eller lign har 100w pærer smiley kan forestille mig at 2 stk paraboler til sådan en fin altea er pænt pebret smiley

• #2   1. feb 2009 Har arbejdet i Thansen os smiley

Grineren.

Lars, jeg ville ikke gøre det, jeg har set paraboler der døde på ingen tid og enddag lygteglas der fuckede up..

• Jonas T
    Jonas T Tilmeldt:
    jul 2003

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 45
    #3   1. feb 2009 pung ud efter orig. xenon, eller osram nightbreaker.
    en 100w pære trækker mere strøm, sjovt nok, og det skal jo komme et sted fra, og det er kun din motor der kan bøde for det.

• #4   1. feb 2009 jeg har prøvet det engang efter kort tid begyndte lygte parbolen at smelte..så jeg vil fraråde det....

• #5   1. feb 2009 hmm jeg kører med ofroad pærer h4 80/100 watt i min haran og det er der ikke sket noget rent lygte mæssigt andet end jeg har sat ralæer på dem for ledninger er ikke tykke nok til at trække så meget stråm

Kommentér på:
100w pære i Altea...

Annonce