{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
839 visninger | Oprettet:

Spacers - Hvordan og Hvad? {{forumTopicSubject}}

Godaften til jer alle som lige er villige til at bruge et par minutter på at hjælpe mig til at forstå det her.

Information om min bil: Golf 1, ´81, 4x100 (Har jeg fået fortalt - Hvis dette ikke er rigtigt, så ret mig!)

Information om fælge: 4x108, Nav hul 62mm ca

Hvordan skal de Spacers så være?

Jeg har også set at der er forskellige Spacer, tynde og tykke. Er de tynde bare hvis man vil have fælgen længere ud? Og de tykke er hvis man skifter hul afstand/antal bolter?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spacers - Hvordan og Hvad?
  • #1   23. mar 2011 Det du leder efter er adaptere, ikke spacere. En spacer er bare et afstandsstykke, deraf navnet. En adapter fungerer som et separat nav, som du monterer på bilens nav med hjulbolte i det ene sæt bolthuller, og skruer fælgen fast i det andet sæt bolthuller med gevind.

Problemet er dog, at 4x100 og 108 ligger så tæt op ad hinanden, at jeg ikke tror det er fysisk muligt at montere dem med adaptere.

• #2   23. mar 2011 Esben, efter at have kigget rundt så opdagede jeg faktisk også at jeg have byttet rundt på dem smiley .. Så til mit sidste spørgsmål, der er spacer de tynde og de tykke er self. adapter ..

Smider man så dem bare på, og håber på det bedste og aldrig tager de fælge af igen? smiley

Kommentér på:
Spacers - Hvordan og Hvad?

Annonce