{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.447 visninger | Oprettet:

kia picanto vs suzuki alto {{forumTopicSubject}}

hej bg

jeg er på udkig efter bil nummer 2. det skal væren en billig bil i vægtafgift. og må ikke koster over 25000 kr.

har kigget lidt på kia og suzukien da de kun koster 580 kr om året. i vægtafgift.

men er der nogle der har erfaringer med disse, holder de i motor og slid dele ? og hvor mange kilometer kan de gå før de er ved at være slidt op i motor. og er der evt nogle gentagende sygdomme de har ? ville det være forkert at finde en der har gået over 200.000 km ?

hvis der er nogen der har andre alternativer til en tilsvarende bil som kom endelig med et bud.

på forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kia picanto vs suzuki alto
  • #1   11. nov 2014 Min svigerfars picanto 1.1 (mener jeg) fra 08 havde kørt 245.000 km da han solgte den sidste år og den kører endnu smiley og han kører som et svin...

• #2   11. nov 2014 Helt klart Picanto uden tvivl. Den model picanto fra 04 og op til 2011 er sindsygt driftsikker og billig at holde kørende. Har været Kia mekaniker i 4 år nu, og inden det var jeg suzuki mekaniker.

• #3   11. nov 2014 okay. morten er der evt noget man skal kigge efter når man skal ud og kigge efter en kia. noget man skal tjekke inden en handel ? og ville det være dump at købe en der har gået mellem 200-300 tusind ?

• #4   11. nov 2014 Der er forskel på en der har kørt 100.000 og 300.000, ingen tvivl. Men det er der jo på alle biler.
    Generelle fejl kan være tændspoler, tændkabler(Mærkes ved udsættere under kørsel), defekte bremsehovedcylindere, giver skævslid på bremserne.
    Men en bil der er alm vedligeholdt burde ikke fejle disse ting, da de skal være iorden til syn og lign.
    Der er generelt ikke de store problemer med dem.

Kommentér på:
kia picanto vs suzuki alto

Annonce