{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Justering af forlygter
  • #2   20. jun 2006 Man kan sagtens instille dem selv..! Men for at det skal være præcist skal man bruge det lygteapperat som de har på alle værksteder smiley

• #3   20. jun 2006 Altså så er man en pedant (hysterisk) hvis man ik kan lave et nogenlunde tjeck. Så hudt jeg visker skal de falde med 10% og lyse mest mod højre. Du parkerer 1m foran en mur, som er lige og sørger for at vognen står helt vandret. På med lyset og tjeck at lyset er ca. 10cm lavere end topkanten af lygterne. Dernæst tjeckes at de ikke blænder, kør lidt baglæns fra væggen og tjeck lyskeglen på væggen at den ik lyser for meget i venstre side. Det er ikke et 100% tjeck men jeg har da fået mange biler igennem syn uden fejl på lygtejusteringen. HUSK at tjecke evt. 2. lygtesæt også!

• #4   20. jun 2006 hold et par metr fra en mur så skal lyset står lige ved knæet så står det nogenlunde , men kør på et værksted og giv dem en 20kr til kaffe kassen så er det lavet

• #5   20. jun 2006 OK.
    Tak for det...

• #6   22. jun 2006 der er min 1% fald! og på de fleste biler er det sat til 1,5..
    Anders T; gad godt vide hvordan du vil få en lygte til at lyse 30m. frem, når den sidder ½ meter over vejen og har et fald på 10 cm. på m. *Gg*

Kommentér på:
Justering af forlygter

Annonce