{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.129 visninger | Oprettet:

Pete G
Pete G
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 26

Peugeot viser fejl på tester hvad er det? {{forumTopicSubject}}

Nogle gange når jeg kører i min Peugeot 207 og giver lidt ekstra gas så blokerer den helt og vil næsten ikke køre mere(jeg kan ikke køre hurtigt længere), og den viser en fejl der står Anti pollution fault på skærmen. Samtidig tænder motorlampen også.

Jeg har haft den på en tester og den viste den fejl der er på billedet. Nogen der aner hvad det kan være? Det er en Peugeot 207 fra 2007 diesel.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Peugeot viser fejl på tester hvad er det?
  • #1   10. nov 2016 Du har 3 fejl.
    Øverste er på din bremseltskontakt, det er ikke den der er skyld i det.

De 2 nederste henviser til for lavt brændstoftryk, og det kan sagtens være derfor den går i nødprogram.

Det kan være noget helt enkelt som et tilstoppe dieselfilter eller en utæthed, men det kan også være tryksensor, en slidt dyse eller en slidt højtrykspumpe.

• Luske *
    Luske * Tilmeldt:
    apr 2007

Emner: 24 Svar: 1.311
    #2   10. nov 2016 halvdød dyse der "mister" kontrollen kan meget vel være fejlen

• Pete G
    Pete G Tilmeldt:
    mar 2010

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 26
    #3   10. nov 2016 Hej drenge tak for hjælpen. Så i vil klart anbefale at køre den til Peugeot for at få en 100% præcis svar istedet for jeg skifter 10 forskellige ting? Eller hvad anbefaler i?

• #4   10. nov 2016 I alt fald at få får fejlfundet på den.
    Du kan jo evt lige skifte dieselfilter først, det er en let billig ting at prøve.

• #5   10. nov 2016 Hvis den alligevel skal have skiftet noget på værksted så lad det filter være, det får du en god pris på sammen med det andet, og du står ikke selv med bøvlet med udluftning.

• #6   10. nov 2016 Hesom det står
    Mvh KP

Kommentér på:
Peugeot viser fejl på tester hvad er det?

Annonce