{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.651 visninger | Oprettet:

Peugeot 5008 2,0 hdi lugter brændt ved start {{forumTopicSubject}}

Hej
Vi har en Peugeot 5008 2,0 hdi fra 2012 som har problemer med lugt af brændt gummi, ved start af bilen når den er kold og det er så koldt som det er nu. Lugter kommer forholdsvis hurtigt og forsvinder indenfor 10-15 min igen. Lugten er så styg at det bliver ubehageligt at sidde i bilen. Det skal siges at den ikke gør det når det er lidt varmere i vejret. Jeg har været forbi Peugeot værkstedet, men de kan ikke sige hvad det er og lugten er så også altid væk når jeg når derind. Det er noget der er kommet med tiden.
Er der nogen der har et godt bud på hvad det kan skyldes?

Lars.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Peugeot 5008 2,0 hdi lugter brændt ved start
  • #1   6. feb 2017 prøv at få den op på en lift og tjek om det skulle være noget gummi eller andet der røre udstødningen på min søsters bil den begynde at have sådan en lugt også når man startet den fandt så ud af det var en slange til tryk måleren til partiklerfilter der var smeltet det gjorde at der kom sådan en brændt lugt af gummi ellers har du ikke olie fyr eller tilskud varme i den det kan også være det der skal tjekkes eller renset

• #2   6. feb 2017 Lad dog Peugeot holde den natten over, så kan de fejlsøge næste morgen når den lugter smiley
    De giver dig jo en anden bil i samme klasse som lånebil smiley

• #4   6. feb 2017 tænke også flammeskiver først men så plejer de også at tikke det har han ikke nævnt noget om

Kommentér på:
Peugeot 5008 2,0 hdi lugter brændt ved start

Annonce