{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.310 visninger | Oprettet:

Bremsepedalen helt i bund {{forumTopicSubject}}

Hej:)

Jeg har en Hyundai Sonata fra 2006 som har en slap bremsepedal den er fuldstændig død og den kan ikke pumpes op hverken når bilen står stille eller tændt
Den har stået stille i 20 dage og i løbet af den tid er al bremsevæske forsvundet fyldte noget nyt på men der er ikke den store forskel, kan når bilen er tændt pumpe den hurtigt også rejser den sig en smule men falder allerede lige efter
Hvad kan problemet være?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bremsepedalen helt i bund
  • #1   23. nov 2018 Utæt bremsesystem smiley

• #2   23. nov 2018 Hvis alt bremsevæsken er forsvundet på 20 dage, hvordan kan du så overhovedet finde på at spørge hvad der mon er galt?
    Vi er godt nok snart i december, men jeg tvivler dog alligevel stærkt på at det er nisser der har suget det op.

• #3   23. nov 2018 "også rejser den sig en smule men falder allerede lige efter
    Hvad kan problemet være?"

Impotens??

• #4   23. nov 2018 Det var mere om det var ætætte bremserør eller bremseslanger, kender ikke til bilen da jeg lige har fået den

• #5   23. nov 2018 Du ved bilen taber bremsevæske.
    Så er det bare at vaske bilen godt af, stille den på et rent underlag, fylde bremsevæske på, pumpe bremsen og så se hvor lækagen er.

• #6   23. nov 2018 det burde du kunne se hvis du gider bukke dig ned og kigge lidt efter våde pletter.. så er fejlen lidt deromkring.. smiley

• #7   23. nov 2018 Hvis ikke du kender møj til biler, ville det jo nok være en idé at få bilen fragtet på et fejeblad over til en mekaniker og få ham/hende til at tjekke bilen igennem, for er det så slemt at et bremserør er tæret eller en slange der er hul på, ville der sikker være andre ting på den bil der skal fikses..

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #8   23. nov 2018 Dragos
    Lyder som den rigtige løsning ja smiley

Der skal i hvert fald ikke køres i den

• #9   23. nov 2018 Jeg har et værksted 80 meter fra mig, og der kørte jeg over med min bil, der begyndte at lække bremsevæske hjemme. Shit, det er uhyggeligt at køre med.

• #10   23. nov 2018 Ja men den skal sgu stadig kunne bremse bare lidt, for der er vel en grund til at beholderene har to kamre, og ligeledes et tokreds bremsesystem.
    Men man kan altid lære hele tiden.
    Men måske en nisse har klippet mere end et bremserør. ??

• #11   11. dec 2018 Jeg fandt problemet, efter en udluftning også et kig på hovedbremsecylinderen kunne jeg se at det var gummiet inde i cylinderen som var beskadiget

• #12   19. feb 2020 står med min sonata, hvor jeg mistænker min hovedcylinder driller. døjer med luft i systemet, men min kobling driller samtidig med bremser. bleeder jeg alle caliber køre de fint i 14 dage også begynder den at blive blød og koblingen fedter,..
    men spørgsmålet er, døjede du med koblingen da hovedecylinderen var færdig jeg mistænker måske det ikk er min hoved cylinder der problemet smiley
    takker på forhånd

• #13   19. feb 2020 Det var hovedcylinderen den var galt med, så efter den var skiftet så var der ingen problemer. Tænker ikke koblingen kan blive påvirket af det

• #14   19. feb 2020 Jo kobling kan påvirkes hvis de deler beholder og tåber væske.
    Men det får ikke en kobling til at fedte, med mindre utætheder er inde i koblingshuset, og selve kobling bliver fedtet ind i bremsevæske.

• #15   19. feb 2020 Min kobling tog ikke skade i hvertfald.

Kommentér på:
Bremsepedalen helt i bund

Annonce