{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
843 visninger | Oprettet:

Kasper R
Kasper R
Tilmeldt:
18. okt 2021
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Bil slukker efter udskiftning af udstødning {{forumTopicSubject}}

Hej, mig og min ven har sådan en god Peugeot 306 fra 2002 1,4
Problemet er at nå man giver lidt gas og slipper, eller kører og så slipper, kommer til lyskryds osv, så går bilen ud.
Den gjorde det en gang i mellem før, den fik pillet bagpotten. Men nu gør den det ret ofte, som hver anden gang man kommer til et lyskryds.
Tænker det kunne være noget med modstand, men alligevel syntes jeg det er mærkeligt, når den også gjorde det lidt før? Kunne det være dårlig benzinpumpe?
Håber i vil hjælpe 2 unge knejter der er i tvivl


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bil slukker efter udskiftning af udstødning
  • #1   18. okt 2021 Kunne lyde som gasspjældskontakten eller tomgangsregulatoren, tror ikke det har nogen betydning at bagpotten er afmonteret, kunne også være katten er faldet sammen og danner en prop.

  • #2   19. okt 2021 Død lambdasonde - enten fordi i har svejset på udstødningen mens den sad på bilen, hvor stelklemmen sad det forkerte sted (som futter sonden af hvis der trækkes stel igennem den) - eller fordi der er flere huller hvor der kan komme falsk luft ind til lambdasonden.
    Den kan også have været død før, og så har i bare gjort det værre nu.

    Sæt potten på igen. Hvad skulle dog være argumentet for at fjerne den, på sådan en død sild?


  • Mr. Gsi
    Mr. Gsi Online Tilmeldt:
    nov 2005

    Følgere: 158 Biler: 5 Emner: 171 Svar: 11.822
    #3   19. okt 2021 på med en tester og se hvad den kan fortælle

    alt andet er gætværk


  • #4   19. okt 2021 Tjek lige stelforbindelse som sidder på gearkassen ved koblingsarm. De har det med at mørne og måske er den lille bevægelse som kommer, når der kobles til og fra nok til at stelforbindelse svigter et øjeblik.
    Mvh. Gert


  • Kasper R
    Kasper R Tilmeldt:
    okt 2021

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #5   19. nov 2021 Tusind tak for svarende, det er virkelig en hjælp. Skal lige testes med sensorerne smiley

Kommentér på:
Bil slukker efter udskiftning af udstødning

Annonce