{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
757 visninger | Oprettet:

Kenneth P
Kenneth P
Tilmeldt:
18. jul 2007
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 8

TSI 2.0 motor - motorlampe, epc og acc lyser i instrumentbrættet. {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Vi har en Tarraco 2.0 benzin 2020 model. Den gule motorlampen, EPC og ACC (jeg er i tvivl om de 3 advarseler altid poppede op samtidig på skærmen i bilen eller om EPC og ACC advarsler kun var engang imellem) begyndte at lyse under kørsel på vej hjem fra ferie i Norge i uge 5, hvilket gjorde at speederen til tider ikke reagerede (det skete ca. hvert 15 -20 min.) og vi af til måtte starte bilen igen. Da vi kom af færgen og kørte derfra og hjem, viste den ikke nogen fejlmeddelser. Vi kørte mest på motorvej.
Dagen efter hjemkomst, blev det meget værre og intervallerne blev kortere og kortere mellem fejlene, så det nærmeste var umuligt at køre i bilen.
Vores mekaniker har testet for det han kan og han har sendt bil til Seat. De ved dog hellere ikke, hvad der er galt. De har sendt data fra bilen til Frankrig for at finde ud af, hvad der var galt uden at komme nærmere på et problem. Jeg formoder at de har testet den for alt teknisk og de har tømt tanken for benzin for at tjekke om dette kunne være årsagen.

Kort tid inden var bilen impliceret i trafik uheld, hvor fronten tog skade. Vi har kørt knap 500 km efterfølgende, i bilen efter trafik uheldet inden motorlampe, EPC og ACC begyndte at lyse.

Jeg håber der sidder en derude, som kunne have en ide om hvad det kunne være, så vi ikke skal undvære bilen for langtid.

Mvh Kenneth


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TSI 2.0 motor - motorlampe, epc og acc lyser i instrumentbrættet.
Kommentér på:
TSI 2.0 motor - motorlampe, epc og acc lyser i instrumentbrættet.

Annonce