{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.628 visninger | Oprettet:

Nu får jeg sltså snart nok .. !!!!!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg har denne lille sag af en Seat Toledo fra 2001 ..
Jeg har haft bilen siden 22-10-2008 Så det er jo ikke så lang tid siden jeg købte den. Et held jeg havde garanti på dyret for ellers havde jeg sku gået amok.
Har fået skiftet Turbo, Intercooler, Tandrem, Toppakning og en masse andre diverse ting.

Da det kun er en uge siden jeg fik skiftet toppakningen (har kørt med de i 2mdr) Fordi forhandlerens mekaniker sagde den ikke var itu, selvom den brugte en litter kølervæske på 5 dage og den ikke spildte det noigensteder. Det er så ikke problemet der irriterer mig nu.

Efter jeg har fået skiftet toppakningen bruger den da heldigvis ikke vand længere, Men .. Den kører kun omkring 14 på literen selvom den er opgivet til 20. Skal lige siges bilen har kørt 203xxx km. Jeg prøver at køre mormor kørsel . men at den nogle gange mangler bundkraft i 1, 2 og 4 gear forstår jeg ikke .. 3 gear er helt fjong. Den trækker sku bedre end før. Hvad fanden kan det være den nu fejler. Bilen skal synes om 2 uger så min mekaniker får den ind idag da jeg skal på ferie . Så han lige kan skifte bremser og alt det "syn" forbederelser .

Her igår tjekkede jeg olien i det låg hvor man fylder olie på. Skal lige siges jeg havde lige stoppet bilen efter en tur på 8km ca, kiggede i låget og så at det var hvidt olien . Jeg har altid lært at hvis olien er hvid er toppen gået. Men Seat sagde det var nu meget normalt da det godt bare kan være kondens da olien i bundkaret ikke har samme temperatur som i toppen. Og da det var en lille tur jeg havde kørt. Tjekkede det så senere efter en tur på 30km . Og da var olien sort igen. Men den mangler stadig træk nogle gange,

Håber fanme nbogen der har haft samme problem ved hvad det er .. Eller nogle har en teori om hvad det kunne være ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vores Candy Vaskemaskine meler E11 fejl - Problem med det elektroniske kredsløb 1.500 kr.
  • skifte toilet 1.250 kr.
  • Tilskæring og installation af 2 (laminat)bordplader 2.500 kr.
  • Mine radiatorer virker ikke/virker dårligt. Siger sjove lyde og bliver kun varme i én side 1.200 kr.
  • Ophængning af TV og 3 billeder i betonvæg 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nu får jeg sltså snart nok .. !!!!!!!
Kommentér på:
Nu får jeg sltså snart nok .. !!!!!!!

Annonce