{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.480 visninger | Oprettet:

jacques b
jacques b
Følger: 1 Emner: 35 Svar: 48

E36 325i "prutter" køre dårligt..... {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en e36 325i m50 uden vanos fra 91

Den prutter helt vildt i lave omdrejninger og når jeg forsøger at accelrere men jeg kan godt få den til at køre "rent" når jeg bare holder farten eller gasser langsomt op i tomgang..

Jeg har snakket med koed. De sagde at det kunne være at ventildæksel pakningen var utæt rundt om tændrørene og hvis der var fyldt med olie ved tændrørene var det højest sansyneligt derfor,,, Og ganske rigtigt.. utæt pakning og massere af olie... Jeg har skiftet pakningen og renset olie af spoler/tændhætter, tændrør osv. Da jeg efterfølgende startede bilen kørte den fint de første 5-10min og så begyndte den at prutte igen smiley dog ikke nær så meget som før men stadig et stort problem.. De sagde hos koed at det kunne være nødvendigt at skifte tændhætterne hvis de var blevet møre pga. olien eller et eller andet... de fleste af mine tændhætter så fine ud dog en lille smule møre i spidsen på et par af dem, de var ikke rigtig sprækkede...lidt måske men ikke noget vildt men de så helt bestemt gamle ud.. Kan det virkelig være det der er skyld i at den stadig prutter og køre dårligt?

Mvh..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  E36 325i "prutter" køre dårligt.....
Kommentér på:
E36 325i "prutter" køre dårligt.....

Annonce