{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  manchet skift på 106?
  • #1   1. dec 2009 skal skildes ad indefra

• #2   1. dec 2009 jeg har skiftet en del mancheter på mine 106'ere. Og der har jeg brugt specielværktøj.
    Men har hørt noget om, der skulle vist kommet nogle nyere mancheter så man er fri hvor det værktøj der. Men har ikke set dem nogen steder endnu. Og har hellere ik 106 mere ;(

• #3   1. dec 2009 ja jeg må ha hele akslen af.. var jeg os selv kommet frem til smiley skulle bare være sikker på jeg ikke så mig blind på det smiley

• #4   1. dec 2009 Det noget møg at at lave uden det rigtige værktøj... Har dog hørt om at man kan købe manchetter som limes sammen så man ikke skal bøvle med at skille det hele ad... Men hvor de købes ved jeg ikke

• #5   1. dec 2009 Jeg har lige købt sådan en manchet der kan limes , den har jeg så uden problemer sat på min mazda 121 og den sidder der da endnu smiley , så det virker da ...
    Jeg købte min hos Autobremsen i rødovre til 150 kr mener jeg !
    Det gode er jo at man intet skal skille ad...

• #6   1. dec 2009 men hvordan får man den inderste manchet af uden at ødelægge den ? den sidder jo fast inde i det inderste led ?

• Henning C
    Henning C Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 17 Svar: 121
    #7   1. dec 2009 Du trækker ganske enkelt akslen ud af gearkassen.. du skal forvente at der løber en del olie ud, så der skal du have fyldt efter når du har fået samlet igen, og køb endelig det rigtige ved peugeot..

• #8   2. dec 2009 det var nu mere manchetten som sidder inderst på akslen jeg er i tvivl om.. er udenmærket klar over hvordan man får en trækaksel ud..

• Henning C
    Henning C Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 17 Svar: 121
    #9   2. dec 2009 Nåe.. javel så.... ja, den sidder fast i en hylse som nærmest er valset på leddet, minder lidt om en øldåse og det er den som selve manchetten sidder fast i, hvis du kigger yderst på leddet vil du se en lille krave der skal åbnes lidt for at trække den af...

Kommentér på:
manchet skift på 106?

Annonce