{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til bremser., thansen.
  • #1   13. apr 2010 Til begge for bremser.

    Har aldrig set nogen steder hvor der kun sælges til en side. ALTID et sæt til begge hjul.


  • #2   13. apr 2010 Klodser er <i>næsten</i> altid et sæt. Altså til begge hjul. Derimod hvis du skal have skivebremser, så skal du købe to.

  • #3   13. apr 2010 okay super sys næsten bare det er for billigt..

  • #4   13. apr 2010 Det er det også.. Kvaliteten er derefter..

  • #5   13. apr 2010 tjaa Kvaliteten men hvor kan man ellers købe bremser henne.

  • #6   13. apr 2010 Refako --- mekonomen --- FTZ kræver dog nogen har et firma

  • #7   13. apr 2010 det er også autoG

  • #8   13. apr 2010 Auto G kan klart anbefales smiley

  • #9   13. apr 2010 Kvalitet er lort ude ved thansen, det er direkte noget pis at købe derude

  • #10   13. apr 2010 Kvaliteten ved T-Hansen er idag på lige fod med de andre for de handler også uoriginalt, og tit får de fra de samme leverandører...
    Prisen er som reglen også lavere ved FTZ, mekonomen osv. når man køber som mekaniker, så får man jo som reglen 30 % som man så han købe tingene billigere for men derfor er T-Hansens priser også så "lave" priser, sels VW kan sælge nogle dele billigere end T-Hansen og derfor skal folk snart til at ændre den utrolig gammeldags holdning om at kvalitet og pris hænger sammen, det handler mere om de tilbud man kan indhente..
    Syntes idag der er langt imellem kvalitet og det køber man bestemt ikke somm uroginale dele uanset hvilken uoriginal leverandør man benytter....

    Derfor er mange skrøner også opstået på 3 måder om T-Hansen...

    Følgende.:

    Nummer 1.

    Mekanikere og autoforetninger bruger ikke T-Hansen fordi de ikke kan få 30-40% i rabat ved dem, men det kan de ved specialforetningerne, og så kan man jo kun vælge T-Hansen fra.

    Nummer 2.

    De private og "Brianner" der selv prøver at lave deres bil, men ingen videre forstand har på det, giver T-Hansen skylden for deres egen uvidenhed.

    Nummer 3.

    Brianfolket der gennemtæsker deres biler når de lige har sat nye dele på og smadrer foreksempel skiver klodser og giver T-Hansen skylden, selv om de nok skulle hav brugt bedre reservedele til deres "lille" racerbil, og derfor får de problemer, når de bruger standartdele.

    Og ja nu bliver jeg nok slagtet igen, men det er og bliver min mening...for er man imod T-Hansen, så har man jo været der for ellers bør man jo nok ikke udtale sig.. ;-))
    ¨
    God dag til alle....


  • #11   13. apr 2010 heidi M er 100% enig med dig

  • #12   13. apr 2010 ja, heidi's indstilling er fin, den er jeg 100% med på...

    har haft købt et sæt klodser til min nissan terrano i T-hansen.. og det var da Nip-parts klodser jeg fik.. og eftersom FTZ også sælger Nip-parts dele til mange biler fra'' østen'', dvs japanske biler osv.

    og de kostede stort set det samme begge steder. men jeg hangler normalt hos FTZ da jeg har muligeheden for det. pga rabatten.


  • #14   24. okt 2010 heidi m : lige præcis men den unge brian har tit ikke en skid forstand på det de skruer i og heller ikke med deres halvhjerne måde at male og monterer skørter på mvh ; )

Kommentér på:
hjælp til bremser., thansen.

Annonce