{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.098 visninger | Oprettet:

Køb af brugt audi a6 - Gode råd {{forumTopicSubject}}

Hej BG...

Jeg skal senere ud og se på en Audi A6 2,4 Multitronic fra 2001 med 250.000 km. på bagen...

Det er en privat, og jeg er måske lidt utryg ved at skulle købe en bil til så mange penge privat (for hvad nu hvis motoren eller lign står af ugen efter)
Det er lidt anderledes hvis bilen kun står mig i max 50.000

Men...
Jeg overvejer en FDM brugtbils test, men den tager jo lang tid, og er lidt besværligt når jeg bor på Sydfyn og han i Jylland?...

Måske I havde nogle fif til ting jeg kunne kikke efter, lytte efter...
Der står i annoncen - med audi´s fantastiske ny model multitronic gearkasse.??? Og den står til at køre næsten 2 km. mere end dem med gammel gearkasse...

NOGEN FIF / RÅD - Erfaringer...
ALT er velkommen...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af brugt audi a6 - Gode råd
  • #1   27. apr 2010 de er svage i deres triptronic gear da jeg kiggede efter en sagde de at jeg skulle holde mig fra den type

• #2   27. apr 2010 Okay, tak for råd...

Jeg gælder også til at tjekke den, og hvis det er mig, så bede ham om at få lavet FDM test hvis han vil handle...
    (jeg ved bilen har stået 2 måneder) så han er måske ved at være salgsmoden smiley

• #3   27. apr 2010 Hvor står da at den kører 2 km/l mere end den ældre gearkasse? så vidt jeg ved, så har der altid ved den 2,4 motor stået at den bruger 10,1 km/l..

• #4   27. apr 2010 Køb min smiley

• #5   27. apr 2010 Audi RS - Han oplyser at den er bedre økonomisk, ca. 1.7 km/l.

Ronnie T - Din hvad? smiley

• #6   27. apr 2010 Jeg har nu set bilen, alt er super duper...

MEN...
    GEARET!
    P, R, N og D virker upåklageligt, men så kan man slå den over på "manuel" +/-

Her skifter den fint op i gear, men skifter ikke ned igen, før man river den i D...

Sælger siger det evt. er en kontakt???

Skal jeg være bekymret??? Meget lidt...???
    Er det bare en kontakt der skal skiftes er løs???

NOGEN BUD???
    Har bedt ham få det testet, men...

• #7   27. apr 2010 Enig med dezemo. Fdm, så er du sikret smiley

• #8   28. apr 2010 Top...

Jeg har fået ham 3.000 ned i pris, og sagt at hvis han skaffer en "fejlfri" rapport, så køber jeg den til prisen...

- Nicki

• #9   28. apr 2010 lad sælger lave gearkasse ..

• #10   28. apr 2010 Stefan... - Det var også min plan.

Dezmo - Jeg leder pt. efter a6 2.4 med automatgear i sort...

Jeg kan INGEN finde til 90-100.000 du skriver den skulle stå til ved forhandler...

Jeg har fulgt den lidt den du henviser til, og den er nedsat fra 130.000 da han har købt ny audi.
    De kr. 3.000 jeg har presset ned i cool cash, derudover har jeg fået lidt godter med, bla. fælge mv.

Men jeg køber ikke bil privat til den pris uden at den virker, og slet ikk med priserne på de gearkasser der...

Men jeg modtager meget gerne et link hvis der måtte være andre tilsvarende audier til lavere pris, så jeg fresh...

Jeg er klar over at FDM testen skal vurderes ud fra årgangen, men hvis de skriver motor eller gearkasse ok, ville det være rart, da jeg ikke selv fatter noget af det...

• #11   28. apr 2010 Skal den være sort?

• #12   28. apr 2010 Jeg har overvejet tyskland, men jeg har ikke selv kundskaberne til det...

Og allerhelst ville jeg foretrække at give mere hos en forhandler, for så at have en form for sikkerhed...

Men vil da prøve dit link med Niels...

Audi RS. Ja, sort eller sølv... men helst sort!

Kommentér på:
Køb af brugt audi a6 - Gode råd

Annonce