{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lupo 3l
  • #1   13. aug 2012 De kører faktisk godt selvom man hører mange forskellige meninger, har arbejdet på en del efterhånden og hvis man sørger for at vedligeholde dem som man skal, er der mange km i den små sataner.
    Man skal regne med at gearkassen skal grundjusteres/kalibreres, kald det hvad du vil, hvis den ikke skifter ordenligt gear. Ellers har de små elektroniske sygdomme som alle andre nyere biler også har, og man kender efterhånden fejlen på alle symptomer, så jeg ville ikke være bange for at anskaffe mig sådan en smiley

• #2   13. aug 2012 Hey Hd. Jeg har selv købt en og sys det er en fin lille spar gris smiley kører godt. Gearkassens skal grundjusters for hver 30000 km. Men hold dig fra dem før 2002 da det er den der siges at ha børne sygdomme. + den er nem at få lidt flere hk ud af. Mvh jonas

• #3   13. aug 2012 jeg har haft en årg 02 3L den var jeg sgu glad for, og jeg havde en af dem der aldrig fejlede noget.

• #4   13. aug 2012 Så længe det er den model, hvor stoplygten sidder i rammen på bagklappen og ikke bag glasset i bagruden, så er det "den nye model". Selve gearstangens bevægmønster, er også anderledes. den "gamle model" har "stop" lige op - "den nye" har "stop" op og til venstre, mener jeg det er.

Begge modeller har det dog med at spise en del hjullejer, hvilket er en dyr affære.

Regn ikke med, at din lokale VW'er ved en skid om bilen - der er så vidt jeg ved, enkelte eksperter i dk. Mener der er et specielt lupo-forum på nettet - der ved de laaaaaaaaangt mere - også hvilke mekanikere der ved noget om bilen smiley

Personligt synes jeg det er en dejlig lille bil smiley

Eneste minus som jeg ser det, er at rattet bliver forbandet koldt om vinteren da der er bart metal på det.

• #5   13. aug 2012 Jeg har haft en fra 03 import fra Tyskland en kvindelig ejer før mig fuld service dernede fra og herhjemme passet og og plejet. Alt i udstyr. Ved 260.000 km dolkede det lille svin mig i ryggen. Farvel Gearkasse og goddag regninger i hobe tal efter gearkassens raslede lortet fra hinanden , Servo (elektronisk) = dyrt , gangstiller andet elektronik. Den såkaldte lille sparegris kostede mig i omegnen af 36000 kr. Det der er sparet i diesel er brugt på regninger og psykolog hjælp. Men solid motor!? Men igen det knald eller fald med brugte biler. Jeg ville takke pænt nej!

• #6   13. aug 2012 Der er ingen forskel på gearkasserne, det er kun selve skifte ''kulissen'' oppe ved gearstangen der er til forskel. Selve kassen er ens (:

• #7   14. aug 2012 Det det samme jeg har fået fortalt. Synes bare der er mange andre gode "sparegrise" derude.

• #8   14. aug 2012 Tusinde tak for hjælpe drenge. Så skal jeg bare finde ud af om jeg tør

Kommentér på:
lupo 3l

Annonce