{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Toppakning skifte Skoda 1,4 Mpi 68 HK
  • #1   25. mar 2013 Køb et slibesæt i stedet for toppakning. Strækbolte tandrem og vandpumpe. Kølervæske olie og oliefilter. Og husk at få planslebet toppen inden du sætter den på igen. Hvis det ikke er noget du har prøvet før vil jeg råde dig til at lade en der har prøvet det før til at gøre det. Toppen skal spændes med det rigtige moment og grader. Så dertil skal du bruge moment nøgle og gradmåler.

• #2   25. mar 2013 Tak for svaret, men det vil være spild af penge at købe en tandrem, da der ikke er nogen på motoren, det burde ikke være så svært, jeg har bare ikke prøvet det på sådan en motor!

• #3   25. mar 2013 Hvis du ikke ved hvad du skal købe, skal du da vel ikke selv skifte den? Men en tandrem koster ikke alverden så keg ville skifte den, og thermostaten! Og der er bestemt ingen grund til at planslibe toppen hvis den ik er skæv, så det skal du måle først... Hvem siger ikke det er slebet en gang, så kan du formentlig ikke tage mere af uden den vil banke

• #4   25. mar 2013 Læs nu hvad manden skriver - der er ikke tandrem på den motor. Det er en stødstangsmotor.

Køb et slibesæt, olie + oliefilter-
    Og ja, få topstykket planslebet.

• #5   25. mar 2013 Okay, jeg prøver lige igen, jeg planlægger at gøre skifte pakningen i påsken, der hvor alle butikkerne har lukket......derfor søger jeg råd til hvad jeg skal indkøbe, og da motoren en gammel 8V motor, er der ingen tandrem på, den er med stødstænger, hvis i ved hvad det er ;-p men jeg skal nok have en toppakning, strækbolte, udstødningspakning og måske en topdækselpakning!!! da fænomenet ikke er ukendt på denne type motor, troede jeg bare der var nogen herinde der havde prøvet det før, men det tyder det ikke på, og jo, jeg kan godt selv skrue i biler, også i påsken ;o)

• #6   25. mar 2013 Jamen hvad er det du præcist vil vide? Jeg har skiftet på et par stykker for nogle år siden, og den er altså ualmindeligt nem.

• #7   25. mar 2013 Jeg har vsit fået styr på det nu, men tak for din hjælp Jesper smiley

Kommentér på:
Toppakning skifte Skoda 1,4 Mpi 68 HK

Annonce