{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.629 visninger | Oprettet:

Til alle Pegeout 208/508 ejere {{forumTopicSubject}}

Hej med jer,

Om 3 uger bliver følgende lanceret. Den umiddelbar pris ligger mellem 8-10.000 kr. for sættet med montering.

Det skal dog lige siges at ingen Peugeot forhandlere kender mere til det end hvad siden her fortæller og viser. Jeg har undersøgt det og får det som test i min bil fra dem =)

Ville dog dele budskabet med alle andre der har disse bil modeller. For det er FEDT!

Produkt beskrivelse:
http://asmarketing.dk/peugeot+peugeot-208

Og Youtube video her:
http://www.youtube.com/watch?v=4UZEy-DXAK4&feature=youtu.be


Kommentarer på:  Til alle Pegeout 208/508 ejere
  • #1   12. jul 2013 er det bilens egen skærm der bliver brugt, eller er det en boks der bliver sat på med skærm?

    Sony har i noget tid haft en radio der kan det samme, som passer til alle 2 din biler smiley


  • #2   12. jul 2013 lol det setup har jeg selv bygget før, til væsentligt mindre pris.

  • #3   12. jul 2013 Rasmus C:
    Det er bilens originale multiskærms funktion der bliver brugt. Er blot en enhed der bliver installeret i bilen så du kan bruge din telefons display på den. Ret genialt efter min mening =)

    Carsten fra Randers:
    Du må hellere end gerne bygge end til min bil billigere? blot jeg kan bruge den originale skærm med alle funktioner stadig, samt alle mulighederne i min iPhone 5 =)


  • #4   12. jul 2013 Nægter at arbejde med iPhone, det er crap efter min mening.

    Har ikke lavet til originalskærm da min E36 ikke er født med en, men har fixet det så jeg kan bruge en tablet eller en touchskærm.
    Har også fixet en Raspberri Pi til at køre android clean og sat den til en tablet som skærm. (for touch)

    arbejder stadig på at få OBD bluetooth til at arbejde sammen med torque.
    Og på en strømforsyning der virker konstant, også når bilen startes. ( bliver nok noget særbatteri med et en-vejs system)


  • #5   12. jul 2013 Det er da et skod system, Iphone 4, 4S og 5 kan kun betjenes via telefonens display.. så er der jo ikke meget ved det...

  • TomP
    TomP Tilmeldt:
    dec 2009

    Følger: 1 Svar: 47
    #6   12. jul 2013 Den dur jo netop ikke til iphone. Der står i beskrivelsen at du kun kan styre ved at trykke på iphonens skærm. Og at det skal kabel tilsluttes. Så dvs. Ingen touch vil virke på orig. Skærmen.

  • #7   12. jul 2013 I Har ret der står den ikke dur med iPhone på touchdelen. Men deres tekst undre mig lidt, for hvis jeg smider min iphone til bilen, kan jeg fint styre 2 vejs på toucskærmen, vælge album i musik player, skifte numre, skrue op og ned etc. Så mund ikke det andet kan tweakes lidt til at virke med touch også?

  • #8   12. jul 2013 sats ikke på det. Apple har aldrig været særlig glade for "twin screen software"

  • #10   9. aug 2013 Hej Brian, Desværre ikke endnu, produktet er blevet forsinket med et par uger. Jeg står som første test bil når det bliver udrullet hos Peugeot forhandlerne, så skal nok give lyd =)

Kommentér på:
Til alle Pegeout 208/508 ejere

Annonce