{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Et event bedre en DHB til næste år? Nogen forslag?
  • #1   3. jun 2012 Lade være med at tage til dhb må vel være et godt forslag?

• #2   3. jun 2012 www.gatebil.no

Youtube det. Så meget vildere end DHB.
    Men det er med mindre druk, og kun Mantorp der har 2 timer med 402 meter, resten har ik 402 meter...

• #3   3. jun 2012 vejret har ikke været med os i år det spiller en kæmpe faktor... og folk gider ikke købe tøj melde sig i hjemmeværnet eller starte på en tekniks skole i jylland. eller glo på helt nye swift´s... der var nogle ting der godt kunne undværes... men det gå nok....

• #4   3. jun 2012 La' vær at ta der ned og brug pengene på noget gejl til bilen og en kasse bajer og inviter nogle gutter forbi

• #5   3. jun 2012 Helt klart ta til Gatebil enten i sverige eller norge, der er der action for alle penge, det er dog ikke så meget 402m eller det er kun track kørsel, men det er seriøse gutter alle sammen og der bliver ikke sparet på noget smiley

• #6   3. jun 2012 DHB er for ringe. Jeg gider i hvert fald ikke spilde min tid på sådan en gang dårligt organiseret drukfest uden stor over noget. herhjemme findes intet der er noget værd..

• #7   3. jun 2012 synes godt nok også at DHB er under al kritik.
    Allerede når man skal bestille billetter er der lort i den, og så går det bare ned ad bakke..

• #8   3. jun 2012 tag da til le mans for satan.. vi køre næste tirsdag.. yeehaa de fee

• #9   3. jun 2012 Synes også Dhb er mere og mere skod smiley Vi kører til woerthersee næste år istedet smiley

• #10   3. jun 2012 Tag til Le Mans !

• #11   3. jun 2012 oschersleben.. godt nok kun med opel men 4 gange større og meget billigere.. vi kører derned på tirsdag smiley har været til dhb mange gange men droppede det for 2 år siden

• #12   3. jun 2012 Le Mans
    Gatebil
    Wörtersee

Der er sgu mange gode muligheder smiley

• #13   3. jun 2012 Ja Dhb skal jeg heller ikke til igen!
    Så hellere ingen ting smiley
    Det var yders skuffende!

Noget andet som var dårligt var så få toilet vogne der egentligt var på den kæmpe lange strækning oppe fra det store telt ned til bunden af campen på den vej hvor Nr 9 er.
    Også hvordan de "security" opførte sig var for dårligt!!

• #14   3. jun 2012 tjaa... det har da været under al kritik i nogle år nu... desværre kommer folk der jo stadig, har hørt flere sige "aldrig mere" men de kommer ofte igen..

Jeg har ikke været der de sidste 2 år, kommer nok næste år, men der lejer vi en hytte på en campingplads lidt der fra, eneste grund til at jeg kommer er pga. mine venner.

• #15   3. jun 2012 Wörthersee

Johnny

• #16   3. jun 2012 Ja oschersleben opel træf er et besøg værd..uanset om man er i opel eller ej..60000 mennesker og 30000 biler..og der er sku styr på tingene..

• #17   4. jun 2012 Hold da op hvor folk tuder man...

Syntes DHB er fedt, handler vel bare om hvem man er sammen med og at man har det hyggeligt, så skal man jo nok få en fed tur ud af det..

Har kun en dårlig ting og det er at man ikke må køre på sine hjemmebyggede "camp" maskiner så som en have traktor med en bænk efter. Lidt skuffende.

• #18   4. jun 2012 Det er da helt vildt.
    Ja vi er enige om der er plads til nogle små forbedringer, sæbe på toiletterne, samt nogle flere skraldespande, men udover dette syntes jeg DHB er super fedt.

Angående security's opførsel havde jeg selv ingen problemer med dem, ja nogle gange kørte de lidt hurtigt frem ved teltene men dette var der langt de fleste gange en grund til.
    Der var en herinde der ikke mente der var i orden de tog og klippede hans armbånd fordi han lavede brænder ude ved teltene, dette er da til at brække sig over, der er en brænderplads og vil man brænde gummi af til DHB må man melde sig til med en brænderbil, bryder man reglerne får det da heldigvis en konsekvens.

Jeg startede med at tage derned med min kæreste, vi endte op med at campe med 6 andre og havde det super sjovt fra start til slut.

Fuck da hvordan vejret var, få det bedste ud af det.

Ang om søndag'en ved 402m banen, måske kunne kørerne havde været ved deres biler, samt været til stede med deres biler, så ville tingene havde forløbet MEGET bedre.

Og ang alt det skrald der lå rundt omkring som folk brokker sig over ikke blev samlet op, hvem fanden startede med at smide det ? Og langt de fleste vil sikker bare sige at der ingen skraldespande var i nærheden, hvad med at medbringe en sæk eller 2 og samle jeres eget lort op og smid det i ?.

Jeg havde årets fedeste weekend og ingen tvivl om dem jeg lå i camp sammen med, samt mig selv kommer igen til næste år,

Kommentér på:
Et event bedre en DHB til næste år? Nogen forslag?

Annonce