{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.327 visninger | Oprettet:

K&N filter eller standart... {{forumTopicSubject}}

Hey Peops...

Ved godt at det her er lidt et religions spørgsmål...

Jeg har i min VW Sharan fra 02 et KN filter i standard kassen... Det skulle jo holde forever, men skal selvfølgelig renses med jævne mellemrum...

Spørgsmålet går ud på, giver det noget godt, med et KN filter?? har set et tons videoer hvor halvdelen siger fantastisk, og giver lidt, resten spild af penge...

Rense væsken til det, koster jo mere end et nyt filter, såååå

Hvad er jeres erfaring``????

På forhånd T smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  K&N filter eller standart...
  • #1   4. aug 2020 Er der ikke noget med at den først skal renses efter et par hundrede tusinde km?
    Så på et tidspunkt en test af en del forskellige filtre og den filtrerede luft var noget rener på 2 af filtrene KN og et andet som jeg ikke husker mærket på.
    Så hvis KN filtrer bedre så må det jo være et plus for maskineriet.
    Nogle mener at olien i filteret kan skade luftmængdemåleren (LMM) men jeg har selv brugt KN i original luftfilter kasse i en del biler og kender også et par som har gjort det samme i nogle biler og der har aldrig været problemer, men det er jo også let at skyde skylden på filteret.
    Om du får ekstra Hk ?? er tvivlsomt og skulle man få 1-3Hk så er det ikke noget man mærker alligevel.

• #3   4. aug 2020 bare sæt et nyt normal filter i, giver intet mærkbart på den bil. alm filter filtrerer os bedre ind K&N

• #4   4. aug 2020 #3 at et almindeligt papirfilter filtrer bedre end et KN filter til original filterkasse var da et postulat jeg gerne ser dokumentation/test som underbygger din påstand.

• #6   4. aug 2020 #5 Du har ret i at videoen viser at KN ikke filtrer så godt som de andre, men har set en anden test hvor der testes flere filtre og den viser det stik modsatte smiley

• #7   4. aug 2020 hver sin mening, men ham her tester MANGE ting og betaler for alt selv.

• #8   4. aug 2020 det er en evig diskussion ang sports luftfilter.

• #9   4. aug 2020 Var for en del år siden til BMW træf ved koed på Djursland. En gut fik testet sin m5 på rullefelt igen og igen men var rasende fordi den ydede markant mindre en de originalt oplyste antal HK. Til sidst gik ham der udførte testen ud og pillede kn/filter af motoren og herefter var den tilbage med korrekt angivet hk. Så, jeg ville ikke røre kn-filtre. Men tænker du finder meget forskellige meninger.
    Hvad angår den bil du nævner tænker jeg ikke filter har nogen effekt.

• #10   4. aug 2020 #9 virker jo mærkeligt da der er mere gennemstrømning i KN filter end i et standart.
    Men ja de test rundt om peger i alle retninger.

Kommentér på:
K&N filter eller standart...

Annonce