{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BMW E30 -> 24V
  • #1   18. apr 2008 køb en komplet motor det er sku det nemmeste

den skulle jo gerne passe i når du allerede kører men en 24v

• #2   18. apr 2008 Det var det jeg ville vide om de gør smiley Det er en 2.0 24V i den nu..

Hvad ligger sådan et dyr i?

• #3   18. apr 2008 Af penge smiley

• #4   18. apr 2008 tror den kan skaffes for omkring 5kg uden gearkasse men ved det ikke helt

• #5   18. apr 2008 har en 325í motor - der kan køres i´gang m. fuld service bog..osv der kan fremvises .. men blir kun pillet ud imod forudbetaling pris

4800 kun for motor, ledningsnet, styrboks, luftmasse måler osv. lige til at ligge i, du skal dog skiftet bundkar over fra din nuværende motor.

• #6   18. apr 2008 Passer gearkassen der sidder på en 2.0 på den motor?
    Hvor er du fra?
    Og den passer lige over i?
    Kan man se forskel på en 2.0 og 2.5, tænker på syn?

• #7   18. apr 2008 ja den passer....

og nej du kan nemt få den synet... har aldrig hørt noget til syn, jeg har sku kørt med mange "ulovlige" motor´ere, gearkasse osv, passer lige rundt, du får bare bedre optræk med 320 kassen, .. har haft nogen stykker m. 320, bagtøj, gearkasse,..de er sindsyg lav gearet, så kedelige på motorvejen, da de max går 210 kmt, men meget kvikke i byen..

er fra randers af.. og den passer lige i hvis du bruger dine nuværende motorophæng, bundkar, forrør..

• #8   18. apr 2008 det tager 15 min at skifte bundkar, når gearkasse osv er af.. og motor´er er pillet ud af bilen., bare lige få fat i en ny bundpakning.. så spiller det max, .. og så bruger du olie sumpen fra din nuværende motor. Nemt...

• #9   18. apr 2008 HM, jeg vil lige overveje det.. Se hvad pengepungen byder på smiley Skriver en pb til dig hvis det bliver aktuelt smiley

• #10   18. apr 2008 yes.. motor kan høres igang, .. men bilen kan ikke køre - da den er adskildt osv. for ombygning, men skulle jo også være underordnet .. da du ikke skal have drivlinien, og kun motor. den køre perfekt.. og altid aut. service og med dokument på km.

Kommentér på:
BMW E30 -> 24V

Annonce