{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Turbo / Kompresser
  • sebastian k
    sebastian k Tilmeldt:
    sep 2003

    Følger: 1 Emner: 38 Svar: 58
    #1   9. jan 2004 ups! Hvordan.

  • #2   9. jan 2004 hvordan en turbo virker kan du læse om på

    www.turbomotor.dk


  • #3   9. jan 2004 hvordan en turbo virker kan du læse om på

    www.turbomotor.dk


  • #4   9. jan 2004 www.powerpage.dk har en mere fuldgørende forklaring og forklare hvilken turbo der passer til din bil og hvad du skal sørge for at have på din bil før du overvejer turbo.

  • #5   9. jan 2004 en turbo drives af en turbine og en kompressor, turbinens og en kompressorens skovlhjul sidder på samme aksel, hvor turbinen drives af motorens udst¸dnings gas, komprssoren trykker så luften sammen og man kan derfor, fmere luft til motoren.

    Kompressor: drives af en rem fra motorens krumtap, og ligesom turbo opnår man en st¸rre m¿ngde luft.

    forskellen på de to ting, er at det kr¿ver for en kompressor fdu får ligeså mange heste, det vil sige hvis ladetrykket er det samme, giver turboen flere heste.

    til g¿ndg¿ld er turboen lidt hårdere mod motoren, så hvis du ikke ved om din bil kan klare det store tryk hvil jeg anbefale en kompressor, den tr¿kker også med det samme, hvor en turbo f¸rst tr¿kker ved ca. 2500 omdr.


  • #6   9. jan 2004 en turbo drives af en turbine og en kompressor, turbinens og en kompressorens skovlhjul sidder på samme aksel, hvor turbinen drives af motorens udst¸dnings gas, komprssoren trykker så luften sammen og man kan derfor, få mere luft til motoren.

    Kompressor: drives af en rem fra motorens krumtap, og ligesom turbo opnår man en st¸rre m¿ngde luft.

    forskellen på de to ting, er at det kr¿ver mere for en kompressor f¸r du får ligeså mange heste, det vil sige hvis ladetrykket er det samme, giver turboen flere heste.

    til g¿ndg¿ld er turboen lidt hårdere mod motoren, så hvis du ikke ved om din bil kan klare det store tryk vil jeg anbefale en kompressor, den tr¿kker også med det samme, hvor en turbo f¸rst tr¿kker ved ca. 2500 omdr.


  • #7   9. jan 2004 ups

  • sebastian k
    sebastian k Tilmeldt:
    sep 2003

    Følger: 1 Emner: 38 Svar: 58
    #8   9. jan 2004 vil i foretrække turbo eller kompresser??

  • #9   9. jan 2004 jeg vil foreslår en, kompressor!!

  • #10   9. jan 2004 vilke bil har du og vilke motor ligger der i for det kan være der er lavet en model med turbo eller kompresser også er det nemmest at skifte hele motoren


Kommentér på:
Turbo / Kompresser

Annonce