{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kompresser/turbo
  • #1   30. okt 2005 Det er jo en smags sag, jeg ville helt klart foretrække turbo, og hvis det er til din kadett, så har jeg set flere herinde med mølle på, af din slags.. Vh

• #2   30. okt 2005 Hej Morten

Ingen af delene er billige. En turbo er drevet af udstødningsgassen og tager først fat i den øvre halvdel af omdrejningsområdet men så kommer der også tryk på. Du skal dog have en komplet motorombygning med smedede stempler og ny top hvis den skal kunne holde til det.
    En kompressor er drevet af drimremmen og tager således fat ved alle omdrejninger og giver mere fornemmelsen af et kraftigt moment.
    Du kan evt. læse mere på www.p o w e r p a g e. d k

Mvh. Anders

• #3   30. okt 2005 du får mest ud af turbo da kompressionen er gratis. tilgængæld er der turbo tøven. men bi turbo løser det problem. med turbo tøven har også sine fordele, det giver folk falsk optimisme om at de kan følge med lige indtil turboen slår til

• #4   30. okt 2005 Jeg synes det er et svært valg, har kørt med kompressor, er gaske underholdere.. Men ja den død lidt ud, over 5500 omd, (det gjorde den type jeg kørte med) Men så har du den helt for bunden af, super lækkert momnet :0) Ja nu har jeg kastede med over turbo, må sige det er 2 vidt forskelige ting, du har ikke montet frem bunden, men det kommer så lige pludseligt,tja så kan du nok hive nogle flere hk ud turbo løsningen... Men som sagt før... Det er en smags sag

• #5   30. okt 2005 @anders t.
    Hvorfor skal der anden top på.?
    MVh Finn

Kommentér på:
kompresser/turbo

Annonce