1.711 visninger
|
Oprettet:
økonomi tunning?? {{forumTopicSubject}}
Hej BG..
Har siddet og søgt lidt på chip tunning og faldt så over det her økonomi tunning.. det skulle kunne gi en besparelse på op til 20% på en diesel bil...
Kan det passe.. og er der nogle herinde der har erfaring omkring det???
maj 2006
Følger: 29 Følgere: 85 Biler: 9 Emner: 14 Svar: 17.246
De reklamerer også med, at de kan få frygteligt mange hk ud af bilerne, hvis man får den chippet "almindeligt".
Jeg læste en artikel med en mand, som havde fået ødelagt sin motorstyring ved at få den chippet hos dem! De var simpelthen så dårlige til "håndværket", at motorstyringen åbenbart stod af.
Jeg synes, du skal holde dig fra dem og besøge Landberg eller lignende.
mar 2007
Følger: 11 Følgere: 9 Biler: 3 Emner: 43 Svar: 2.786
Bay: var det den artikkel med ham hatten henrik F der havde fået tunet sin bil ved SKN tuning du tænker på???
Jeg turde godt bruge SKN tuning efter at have læst den tråd:)
mar 2007
apr 2005
Følger: 74 Følgere: 72 Biler: 4 Emner: 690 Svar: 6.306
apr 2005
Følgere: 152 Biler: 2 Emner: 182 Svar: 10.273
apr 2005
maj 2006
Der findes også useriøse tuningsfolk. Min fik ca. 10 % reduceret forbrug efter tuningen - og det var ikke en "øko-chip".
Martin J
Ja, det kan godt være, det er ham. Men ud fra den tråd, du linker til, lader det åbenbart til, han har fyldt journalisten med pis i stedet
apr 2005
maj 2006
Jeg misforstod vist dit første indlæg. Jeg læste det som om, du skrev, der ikke var forskel på brændsstofforbruget, hvad enten den var original eller tunet.
Kunne så se, du mente øko vs. "almindelig" tuning. Det er meget muligt, der ikke er nogen stor forskel der.
apr 2010
Følger: 1 Svar: 6
Efter at have læst SKN svar på mit indlæg i Ekstra Bladet kan jeg kun sige en ting. Hold da op for en løgnehistorie !!!! det firma kan komme med.
Jeg har foto af afleveret brev til firmaet samt en styringsboks som taler sit tydeligt sprog efter SKN har haft det i hænderne. I som ikke tror på min version af historien kan til en hver tid få et udprint af samtlige foto, telefonopkald, breve som er sendt til SKN uden svar fra firmaet og foto
af regning fra skoda . Så prøv bare SKN men husk at hæv penge til reperation efter besøg hos SKN . Jeg er ikke den eneste som har fået bilen ødelagt af firmaet SKN spørg bare Ekstra Bladet.
Held og Lykke Henrik Frederiksen
mar 2007
Men hvad ved jeg:):)
Kald mig naiv, men syntes det SKN tuning skriver, virker både professionelt og tillidsvækkende:)
Ps. stavefejl koster ikke ekstra.....
maj 2006
mar 2007
apr 2010
Har d.d. lagt mit indlæg ind på ekstra bladet, og det var E.B. som kontaktet mig, da der er flere andre personer som har været i hænderne på SKN Tuning med samme resultat som mig .
Vil du se en ødelagt styreboks, eller vil du prøve SKN Tuning !!!!!!
venligst : Henrik
apr 2010
Alle de fine indlæg som du kalder dem er vedlagt i min skrivelse til SKN Tuning og materialet er sendt til ekstrabladet . Ekstrabladet kommer med en opfølgning af andre som har prøvet SKN Tuning med sammme resultat som mig
mar 2007
Hvorfor ikke svare på det Jesper fra SKN tuning skriver i det her indlæg....? ville da være ret naturligt efter min mening, og der ville da være rig mulighed for at komme med beviserne.....
Syntes da heller ikke der er de store kommentare fra dig på EB, eller har jeg overset det???:)
mar 2007
apr 2010
Kan dodumenterer alle mine påstande med foto og regninger,som EkstraBladet har fået. Den dag mit foto blev taget, kom Ekstra Bladets fotograf fra en mand som havde en BMW som var blevet ødelagt som min bil. Han fik taget et foto kl 13.00 og jeg fik taget foto kl 15.00. Anders Berner fra E:B: laver en opfølgning af andre personer og deres biler som har været i hænderne på SKN Tuning . Er der ikke nogle af de kloge mennesker herinde der har undret sig over at firmaet SKN Tuning reklamere med en afdeling i Esbjerg. Denne afdeling kan ikke findes nogle steder ???. Har selv forsøgt hos TDC og Told og Skat mv.
apr 2010
sep 2006
Følger: 21 Følgere: 19 Biler: 3 Emner: 9 Svar: 107
min chip kan man jo tydeligt se på mine kurver at 1. Den har noget mere riv... 2. Kurven ligger sig mere "jævnt" hvor den er chippet i forhold til originalt.
Men self. kommer det også an på hvem der tuner den. ikke alle gør det godt nok... Min går da stadig gennemsnitlig 14 pr. L.
De rigtige chip sæt kan også nedsætte forureningen. ?
økonomi tunning??