{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  økonomi tunning??
  • #1   13. jun 2010 Det er vel ikke fra tuning.dk? Det reklamerer de nemlig med.

De reklamerer også med, at de kan få frygteligt mange hk ud af bilerne, hvis man får den chippet "almindeligt".

Jeg læste en artikel med en mand, som havde fået ødelagt sin motorstyring ved at få den chippet hos dem! De var simpelthen så dårlige til "håndværket", at motorstyringen åbenbart stod af.

Jeg synes, du skal holde dig fra dem og besøge Landberg eller lignende.

• #2   13. jun 2010 http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=633809

Bay: var det den artikkel med ham hatten henrik F der havde fået tunet sin bil ved SKN tuning du tænker på???

Jeg turde godt bruge SKN tuning efter at have læst den tråd:)

• #4   13. jun 2010 hvad men dem der hedder. www.digituning.dk de tager kun 2500 kr om at tune biler!! men ved ikke om de gode. de skriver de har gjort det i 10 år

• #5   13. jun 2010 Ja de digituning kan åbenbart også chiptune en Supra, HEHE.

• #6   13. jun 2010 en ting er sikkert jeg skal da ALDRIG ha tunet min bil hos et firma som ikke engang har et rullefelt. da jeg både vil ha min rullet inde og efter firmaet har tunet den. så man virkelig kan se forskellen med enje øjne

• #7   13. jun 2010 dezmo .
    Der findes også useriøse tuningsfolk. Min fik ca. 10 % reduceret forbrug efter tuningen - og det var ikke en "øko-chip".

Martin J
    Ja, det kan godt være, det er ham. Men ud fra den tråd, du linker til, lader det åbenbart til, han har fyldt journalisten med pis i stedet smiley

• #8   13. jun 2010 de kan osse tune min dames ford fiesta 1.3 8v som har 50 hk den kan komme op på hele 63 hk det vildt...tror bare ikke på det... men min opc som har 200 hk siger de at de kan gi 30 hk det lyder mere rigtigt synes jeg

• #9   13. jun 2010 dezmo .
    Jeg misforstod vist dit første indlæg. Jeg læste det som om, du skrev, der ikke var forskel på brændsstofforbruget, hvad enten den var original eller tunet.
    Kunne så se, du mente øko vs. "almindelig" tuning. Det er meget muligt, der ikke er nogen stor forskel der.

• Henrik F
    Henrik F Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 1 Svar: 6
    #10   14. jun 2010 Hej Alle kloge mennesker og især Martin den fede dreng.

Efter at have læst SKN svar på mit indlæg i Ekstra Bladet kan jeg kun sige en ting. Hold da op for en løgnehistorie !!!! det firma kan komme med.
    Jeg har foto af afleveret brev til firmaet samt en styringsboks som taler sit tydeligt sprog efter SKN har haft det i hænderne. I som ikke tror på min version af historien kan til en hver tid få et udprint af samtlige foto, telefonopkald, breve som er sendt til SKN uden svar fra firmaet og foto
    af regning fra skoda . Så prøv bare SKN men husk at hæv penge til reperation efter besøg hos SKN . Jeg er ikke den eneste som har fået bilen ødelagt af firmaet SKN spørg bare Ekstra Bladet.

Held og Lykke Henrik Frederiksen

• #11   14. jun 2010 Hmm kan nu ikke helt forstå at du reagere på dette indlæg, istedet for det indlæg hvor SKN tuning skriver i, og forsvare sig. Syntes det er lidt vattet at du hænger dem ud på EB og når de så skriver i indlægget stikker du af.

Men hvad ved jeg:):)

Kald mig naiv, men syntes det SKN tuning skriver, virker både professionelt og tillidsvækkende:)

Ps. stavefejl koster ikke ekstra.....

• #12   14. jun 2010 Man skal nu også passe på med bare at vurdere ud fra, hvem der formulerer sig bedst og mest sobert. Det kan jo sagtens være, manden har ret - det står indtil videre "uafgjort" i forhold til, hvem der har flest beviser (ingen har fremvist <i>nogen</i> endnu)

• #13   14. jun 2010 Hvis jeg havde så mange fine og forkromede beviser havde jeg nok svaret i det indlæg, hvor SKN Tuning svarede ham i.....Men sådan er vi så forskellige.....istedet for at kalde dem fulde af løgn i en helt anden tråd....

• Henrik F
    Henrik F Tilmeldt:
    apr 2010

#14   14. jun 2010 Hej med Dig

Har d.d. lagt mit indlæg ind på ekstra bladet, og det var E.B. som kontaktet mig, da der er flere andre personer som har været i hænderne på SKN Tuning med samme resultat som mig .

Vil du se en ødelagt styreboks, eller vil du prøve SKN Tuning !!!!!!

venligst : Henrik

• Henrik F
    Henrik F Tilmeldt:
    apr 2010

#15   14. jun 2010 Hej igen !!!!!

Alle de fine indlæg som du kalder dem er vedlagt i min skrivelse til SKN Tuning og materialet er sendt til ekstrabladet . Ekstrabladet kommer med en opfølgning af andre som har prøvet SKN Tuning med sammme resultat som mig

• #16   14. jun 2010 http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=633809

Hvorfor ikke svare på det Jesper fra SKN tuning skriver i det her indlæg....? ville da være ret naturligt efter min mening, og der ville da være rig mulighed for at komme med beviserne.....

Syntes da heller ikke der er de store kommentare fra dig på EB, eller har jeg overset det???:)

• #17   14. jun 2010 Okay, kan se at jeg nok lige skulle have opdateret inden jeg postede, havde ikke set dit sidste post........Min fejl....

• Henrik F
    Henrik F Tilmeldt:
    apr 2010

#18   14. jun 2010 Til Bay

Kan dodumenterer alle mine påstande med foto og regninger,som EkstraBladet har fået. Den dag mit foto blev taget, kom Ekstra Bladets fotograf fra en mand som havde en BMW som var blevet ødelagt som min bil. Han fik taget et foto kl 13.00 og jeg fik taget foto kl 15.00. Anders Berner fra E:B: laver en opfølgning af andre personer og deres biler som har været i hænderne på SKN Tuning . Er der ikke nogle af de kloge mennesker herinde der har undret sig over at firmaet SKN Tuning reklamere med en afdeling i Esbjerg. Denne afdeling kan ikke findes nogle steder ???. Har selv forsøgt hos TDC og Told og Skat mv.

• Henrik F
    Henrik F Tilmeldt:
    apr 2010

#19   14. jun 2010 Den dag jeg dsværre fik min bil ødelagt af SKN Tuning besøgte vi 2 personer det de kalder værkstedet. Det bestod at en tøm lagerhal uden rulle test , en ung dame og 4 til 6 store hunde som var låst inde og Jesper Sørensen. Der var kun en værktøjskasse, loddekolpe og en p.c. tilstæde.

• #20   21. jun 2010 ... chipning af en bil kan være både godt og dårligt... hvis det er en ældre bil kan det have nogle gode effekter da motorstyringen ikke er som på helt nye biler... men det skal self. da ikke være en "over tuning" af bilen.. så kan det jo have konsekvenser...

min chip kan man jo tydeligt se på mine kurver at 1. Den har noget mere riv... 2. Kurven ligger sig mere "jævnt" hvor den er chippet i forhold til originalt.

Men self. kommer det også an på hvem der tuner den. ikke alle gør det godt nok... Min går da stadig gennemsnitlig 14 pr. L.
    De rigtige chip sæt kan også nedsætte forureningen. ?

Kommentér på:
økonomi tunning??

Annonce