{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.044 visninger | Oprettet:

Billig chiptuning {{forumTopicSubject}}

Står og kigger på noget chiptuning fra ebay til min bmw.
samtidig bliver jeg advaret om visse chiptuninger hos en konkurent som skriver at ikke alle chip's går ind og forbedre ecu'en men derimod deaktivere IAT'en og derved skaber motor problemer /skader.

Hvad har folk at sige til dette ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billig chiptuning
  • #1   26. maj 2011 Den får jo ingen effekt ud af sådan en chip.

• #2   26. maj 2011 Billig chiptuning findes ikke smiley

• Chris M
    Chris M Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 130
    #3   26. maj 2011 Få altid foretaget chiptuning hos en der ved, hvad det drejer sig om..

Taler ikke af egen erfaring, da jeg fik tunet min et ordenligt sted.

Men har læst om andres bitre erfaringer, over dyre regninger..

Er det den 316 du vil tune? for så kan du da ligeså godt glemme det..

• #4   26. maj 2011 <i>"Billig chiptuning findes ikke :)"</i>

Det kommer så sandeligt an på, hvad man finder billigt. Jeg kan sagtens skaffe en tuning, som jeg finder billig.

• #5   26. maj 2011 Nu er jeg mekaniker og arbejder som system tekniker på et bosch værksted og jeg ser godt nok mange og mener mange problemer med "billig" chip tuning folk for lavet og især på dyre biler som bmw, audi og mercedes. Jeg kan kun sige en ting det er hold dig fra de boks chip man kan købe og selv sidde på sin bil og gi de ekstra penge og få din bil OBD chippet af en der ved hvad han laver og ruller bil på et rulle fælg før og efter. Jeg har så mange biler med boks chip inde som har ødelagt det ene og det andet. Jeg forstår ikke at man har en bil for 500000kr også vælge og købe en chip for 1800kr i stedet for og give 4000-5000kr for og få den chippet.

• #6   26. maj 2011 ok.
    Skulle bare lige høre, fik svaret.
    Tak smiley

• #7   26. maj 2011 Man kan på ingen måde sammenligne en bokstuning med en rigtig chiptuning/OBD-tuning. Men man kan sagtens få en billig OBD-tuning, der fungerer perfekt.

Der er i mine øjne ingen grund til at give en hel masse ekstra for at få den justeret ind på rullefelt, hvis bilen er standard. Et standardiseret program, der indlæses, fungerer helt og aldeles udmærket smiley

• #8   26. maj 2011 jeg holder mig bare fra det,
    Fik bare læst mig frem til at det evt. kunne forbedre KM/L og det er hvad jeg gik efter generelt smiley

• Chris M
    Chris M Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 130
    #9   26. maj 2011 Enig med Bay..

Fik ikke min rullet, tog en prøvetur med ham gutten der tunede bilen, og så kunne jeg vælge at sige ja eller nej hvis det ikk var i orden..

Kommentér på:
Billig chiptuning

Annonce