{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.044 visninger | Oprettet:

Valg af bil. Godt/skidt. Chevrolet/Ford. {{forumTopicSubject}}

Halløj drenge !(:

Jeg sidder og kigger efter en mulig ny bil.

Lige nu står valget mellem en Chevrolet cruze 2.0 vcdi 125 ls

Eller en Ford focus stc 1.6 tdci 109.

Begge biler står til lige knap 100.000kr
Og begge fra 2010.
Og begge kørt ca 100.000 km.

Godt og skidt ved dem begge modtages med kyshånd.

Evt andre bud på en bil der minder om(:

Go' (h)jul !(:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af TV 280 kr.
  • Rep. Af asko opvaskemaskine 799 kr.
  • Elektriker - Udskiftning af 2 udendørslamper og opsætning af 1 pendel 1.500 kr.
  • Egeføj 2.800 kr.
  • VVS-installatører. Tømme vand ud af opvaskemaskine 668 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Valg af bil. Godt/skidt. Chevrolet/Ford.
  • #1   19. dec 2015 har ikke erfaring med nogle af dem som sådan, men mine svigerforældre har en chevrolet cruize st car 1.8 benziner fra 2014 , og den er simpelthen så UFATTELIG langsom i optræk at jeg tror der må være noget galt med den, uden tvivl den sløveste 1,8 jeg nogensinde har prøvet . bortset fra det er kabinen egentlig pæn nok som sådan , men der er bare plastik overalt. Den har nu kørt knap 40000 km og indtil videre holder den fint smiley

Så vidt jeg ved er chevrolet mere eller mindre lukket ned i dk , på trods af de stadig serviceres hvor de nu end er købt . men pga af dette tror jeg at en ford vil holde prisen bedre .

Så jeg havde taget en Ford smiley

• #2   19. dec 2015 Ja, Chevrolet er lukket i hele Europa mener jeg (:

Jeg kan 10x bedre lide udseendet på cruzen end forden. (Det er ikke det der skal afgøre det).

Det er godt nok en 2.0 det her. Og håber da at der er en markant forskel fra min nuværende bil (Chevrolet spark ). Den bliver selvfølgelig også prøvekørt inden køb, så hvis det viser sig at den er røv sløv, bliver det ikke den, da der skal køres mange km i den (:

Mht videresalget så bekymre det mig ikke så voldsomt, da jeg forventer, at have bilen i minimum 5-6 år

• #3   19. dec 2015 Gensalgs værdi er Forden nok bedst, men den har den "lækre" psa diesel motor, med hævet bundkar ( vær opmærksom ved service ) Motoren kører dog godt, og er økonomisk..

Chevrolet'en syntes jeg virker lidt billigere kvalitetsmæssigt, men har aldrig kørt i dem sp ved ikke meget om dem smiley

Jeg havde valgt Ford'en..

• #4   19. dec 2015 Jeg tror ikke du skal være bange for at købe Chevrolet. En af årsagerne til den blev taget af markedet var, at den tog salget fra Opel, som jo er samme koncern. Jeg har ikke kørt i den , men den kan sagtens køre bedre end Forden- er også lidt bekymret for PSA dieselen i Ford

• #5   19. dec 2015 Tak for svar (:

Det virker som om folk siger Ford fordi at det er noget man kender.... Og ikke fordi man kender noget til begge modeller og derfor siger at forden er bedre (:

Men håber på der kommer nogle der ved ved noget om Chevrolet'en (:

Kommentér på:
Valg af bil. Godt/skidt. Chevrolet/Ford.

Annonce