{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.511 visninger | Oprettet:

Service samt vedligeholdelse af Nissan 350Z & evt. leasing. {{forumTopicSubject}}

Hej BG & Glædelig (h)jul smiley

Jeg søger en som har ejet en 350Z eller ejer en på nuværende tidspunkt. Jeg kigger nemlig rigtig meget efter sådan en.
Kunne godt tænke mig at vide sådan cirka hvad den koster at holde kørende i forhold til service, altså bremse udskiftning, generelle sliddele osv.

I samme omgang ville det også være rart at vide hvad der bedst kan betale sig i forhold til anskaffelse, vil nemlig kun køre i den i sommer månederne også have den ind og stå i de sørgelige vinter måneder.
Tænker på hvad der bedst kan svare sig, om det er at købe bilen med afgift eller købe den uden afgift også lease den i de måneder den skal bruges og lige sådan hvordan man gør det.
Tak på forhånd

Mvh. Kristian Braae


Kommentarer på:  Service samt vedligeholdelse af Nissan 350Z & evt. leasing.
  • #1   23. dec 2015 Kender ikke personligt til bilen, men vil kun svare dig på det med flexleasing.

    Det kan IKKE betale sig på sådan en gammel og "billig" bil til et par hundrede-tusinder. Det er ligesom når folk flex´er afgiften på en E36 CAB for at undgå at betale 50000 i afgift af en gang.

    Bøvlet med at skulle sælge den uden afgift bagefter gør heller ikke op for besparelsen.


  • #2   24. dec 2015 Gå på facebook og ansøg om medlemsskab på gruppen " JdmsocietyDenmark" og stil spørgsmålet ang service, vedligehold osv. Ved at vi har 350z ejere i gruppen, og ellers skal jeg nok tagge en der har en.

Kommentér på:
Service samt vedligeholdelse af Nissan 350Z & evt. leasing.

Annonce