{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.112 visninger | Oprettet:

Ford s-max siger underlig lyd ved tomgang {{forumTopicSubject}}

Hej BG, jeg har lige købe en Ford s-max fra 2006, nu er den begyndt at lyde lidt underlig fra mortoren, når den holder i tomgang rasler den og når jeg så røre ved rattet (stadig i tomgang) rasler den mere, den er også begyndt at give en klunk lyd når jeg køre over hop hvad kan det være. Hvordan er garanti og sådan noget ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ford s-max siger underlig lyd ved tomgang
  • #1   29. dec 2015 Dit kontrakt oplyser dig om garanti .. Reklamation eller andre rettigheder...
    Læs den...og dette gælder kun ved køb hos forhandler ... Og ikke ved engros køb, eller ved privat handel... Der ska du en anden vej.


  • #2   29. dec 2015 Den er købt ved en forhandler men han sagde der kun var de lovpligtige 6 måneder garanti på men der står ikke noget om det i min kontrakt

  • #3   29. dec 2015 Sæt dig ind i tingene..det er vigtigt.
    Der er INTET der hedder lovpligtig garanti...
    Der er reklamations ret, og det har INTET med garanti at gøre..
    Garanti er noget forhandleren kan vælge at give dig. Men bestemt ikke noget du har krav på..
    Hvad har forhandleren sagt til din klage?..
    Er du FDM medlem?.. Hvis nej så se at blive det..


  • #4   29. dec 2015 Har ikke sagt noget til ham i nu det gør jeg i morgen, er heller ikke medlem af FDM . Hvorfor skal jeg blive medlem der ?

  • #5   29. dec 2015 Det skal du også kun hvis sælger ikke er til at snakke med..
    Tag ned og snak med ham... Alt andet er jo tidsspilde... Kan jo være han er villig til at se på tingene ... Vend tilbage når du har snakket med ham..


  • #6   29. dec 2015 Det gør jeg mange tak for hjælpen

  • #7   29. dec 2015 Holder rasle lyden op, når du jokker koblingen ud?

  • #8   29. dec 2015 Nej den rasler stadig, kun når jeg røre ved rattet rasler den mere end før

  • #9   3. jan 2016 Se mine videoer der er en video af lyden jeg har optaget smiley håber i kan hjælpe smiley

Kommentér på:
Ford s-max siger underlig lyd ved tomgang

Annonce