{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  regler ved airbag....
  • #1   12. jun 2007 skal ha airbag rat i til syn

• #2   12. jun 2007 Reglerne siger no go, men mulighederne siger go go! smiley

• #3   12. jun 2007 Hvis bilen er født med airbag, SKAL de være der ALLE sammen, og de SKAL fungere.

• #4   12. jun 2007 hvis bilen er født med airbags må de ikk fjernes

• #5   12. jun 2007 selvfølgelig må du ikke ændre på den typegodkendelse af sikkerheds udstyret fra fabrikken af..

bilen er jo testet på alle mulige faconer og godkendt på grundlag af det.

og er der airbag i fra farbrikken så må den ikke fjernes uden at du erstatter den med en anden godkendt airbag

• #6   12. jun 2007 hvis du montere en rat ude airbag er det en konstroktiv ændring og må ikke foretages. men du kan købe rat med airbags som er type godkendt til bilen

• #7   12. jun 2007 det ville jo bla. forringe en crash test MEGET uden airbags

• #8   12. jun 2007 ja jeg har også set 1 sportsrat på et tidspunkt som var E mærket og tüv godkendt med airbag i...

kan bare ikke huske hvor!

• #9   12. jun 2007 nej hvor forstår jeg næsten aldrig folks problemer med bilerne herinde..

Først køber folk en bil de åbentbart ikke bryder sig om.
    Så skal den laves ulovlig hurtigst muligt...
    ud med airbag så man er det mindre sikker i sit sæde...
    så skal der jo absolut dækkes lygter til med "badboy" look
    hmmm så kan vi ingenting se bag rattet fordi lygter er dækket til.. hvad gør vi så???
    Jamen så skal vi da have Xenon 25000 i så vi kan køre og genere alle de andre billister og vi selv kan se en lille smule i nattens mulm og mørke igen...

Køb dog en bil i kan lide eller der er lovlige muligheder for styling...

• #10   12. jun 2007 hvem sagde morfar med blød hat???

• #11   12. jun 2007 slet ikke... du kan da selv se der ikke er specielt meget morfar over vognparken..
    Men det er da bare for dumt at alting skal gøres ulovligt inden man næsten har fået bilen hjem i indkørslen...

• #12   12. jun 2007 Go humor torben...
    "ud med airbag så man er det mindre sikker i sit sæde"

Ja i sit ikke godkendte racersæde... hehe

• #13   12. jun 2007 hehe ja vognparken ser ikke morfar ud

men din prædiken om alt det ulovlige de unge nu til dags foretager sig med deres biler, ja det er til gengæld rigtig morfar at høre på....

kan du ikke være ligeglad med om folk vil have et sportsrat? om de kører med xenon? sportsæder? en smule for larmende udstødning osv...

desuden gør det jo ikke ondt på dig når han smasker bærret ind i metal rattet uden airbag vel?

• #14   12. jun 2007 Hvis bilen er lavet med Airbag i rattet, så skal den ha airbag i til syn.. det jo bare at gemme det gamle rat/airbag, og smide på til syn.. Det gør jeg

• #15   12. jun 2007 Peder B -->> hehe nej det gør det da ikke medmindre det er min fætter eller lign...

Jeg kører da selv med sportsrat osv så jeg er skam ikke nogen morfar på nogen måde..
    Men mit er sku lovligt og Sierraer blev da synet igår med alt mit gejl på..
    Forstår bare ikke man vil bruge penge på at lave en bil ulovlig og så køre rundt og frygte hverdag at man bliver stoppet og kaldt til syn.. eller skal bruge flere dage hver gang den skal til syn på at lave den lovlig..
    Det er da "for dumt" i mine øjne..
    Måske jeg er blevet for gammel *GG*

• #17   12. jun 2007 Jeg er også hel enig med Torben B . . . . . prøv at tænke på at hvis man låner sin bil ud og vedkommen køre galt i bilen og der så er en der har afmont. airbag for at mont en sportsret og vedkommen kommer slemt tilskade måske har fået hele hovdet skåret op pga. at have banket den op i frontruden og skal leve med et ansigt fyldt med ar resten af sit liv eller det der er være . . . mon ikke så man vil have det lidt dårlit bagefter
    En Airbag er jo til for at gøre bilen mere sikker lige som selen er og den skære man da heller ikke stykker og piller den af ? ? ?

Kommentér på:
regler ved airbag....

Annonce