{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
928 visninger | Oprettet:

Hvordan fungere det ? Forsikring {{forumTopicSubject}}

Heej

Jeg har lige solgt min bil, men vil gerne lige sikre mig nogle ting.. Jeg har kørt skadefrit i nogle år.

1) Min ancititet bliver vel gemt, right ? Selvom jeg nok ikke har nogen bil de næste 4-5 år (studie).

2) Er det ikke noget med at man kan tjene ancititet ved at have et stel fra en motorcykel eller sådan noget stående.. ? veteran?

3) Jeg vil højst sandsynligt ikke tegne min næste forsikring hos ETU. Jeg har hørt at deres forretning ikke går fandens godt. Kan et andet forsikringsselskab se at jeg har haft bil i to år selvom det pågælndende forsikringsselskab er gået konkurs..

På forhånd tak,

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan fungere det ? Forsikring
  • #1   13. dec 2009 de fleste gange mister man sin ancititet efter 1 år. somregl stoler forsikringerne på dit ord, men få et stykke papir fra ETU som bekræfter at du har haft bil i 2 år alligevel. ja nogle steder kan du fortsat optjene ved at have en MC indreg.

• Kim B
    Kim B Online Tilmeldt:
    jul 2008

Følgere: 21 Biler: 2 Emner: 161 Svar: 6.465
    #2   13. dec 2009 hvis du ikke har bevis på at du har kørt i en bil i 4-5 år så ryger din opsparing, hvilket sådan set også er fair nok da du jo ikke har kørselserfaring gennem denne periode

og det plejer at være efter 2 år de annullerer din opsparing, men ellers er det jo bare at "låne" lidt bil tid hos en kami eller hos dine forældre hvor du kommer til at stå som bruger i en periode på et par måneder og forsikrigen i dit navn så burde det jo være løst

• #3   13. dec 2009 1) 2 år uden kørsel i egen bil = du starter som nybilist
    2) Motorcykel og bil optjener anciennitet, ikke veteran/ellert/knallert 45
    3) Du bør få en udskrift fra nuv. selskab om hvor mange års anciennitet du har optjent

/A

• #4   13. dec 2009 Vil lige sige at hos GF tæller mc ikke som optjening til bil, de holdes adskildt, så der kan man ikke lave det trick.

Kommentér på:
Hvordan fungere det ? Forsikring

Annonce