{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.988 visninger | Oprettet:

KØB ALDRIG BIL AF EN FYNBO {{forumTopicSubject}}

Ja

Jeg skal aldrig nogensinde købe bil af en fynbo mere.

Har købt 2 biler af en fynbo.

Begge gange er jeg virkelig blevet røvrendt hvad angår rust

og her fornyligt hentede jeg en bmw e30 318is som smider lidt kølervæske, der er studsen som sidder på topstykket flækket og for at "køberen" ikke skulle se det har man bare lavet et knæk på kølerslangen. Kølerslangen var så begyndt at være utæt og jeg ville skifte den. Så er studsen kraftedme flækket hele vejen ned som resulterer i nyt topstykke.

Nøj det gør mig RASENDE!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  KØB ALDRIG BIL AF EN FYNBO
  • #1   15. maj 2010 rolig så tjek dog sagerne igennem før du køber dem

har sku ikke ondt af dig..

• #2   15. maj 2010 du kunne vel have gået den efter selv ? sorry for de hårde ord men der er 2 til at handel så er der ingen der bliver snydt

• #3   15. maj 2010 du kan sku da bare skrue huset af og skifte det

• #4   15. maj 2010 Surt... men det er da lige meget hvor du køber den i landet, platugler findes over alt.

• #5   15. maj 2010 En smule generaliserende? smiley

• #6   15. maj 2010 De Kloge snyder de mindre kloge

• #7   15. maj 2010 Og ja som de andre siger er det ikke så svært at tjekke bilen inden køb, men surt aligevel.

• #8   15. maj 2010 sku da ikke sikkert sælgeren er bedre videne end køberen

• #9   15. maj 2010 Det er jo desværre den risiko man løber ved en privat handel. Jeg fandt også lige en død klimakompressor i min Touran, plus jeg stadig ikke ved hvorfor den bruger lidt vand, dog holder VW hårdnakket på, at det ikke er topstykket, men stadig irriterende jo.
    Det er desværre bare sådan spillet er, men ja, ærgerligt at folk bare giver lorten videre.

• #10   15. maj 2010 Elsker fordømme og generalisering:-)

• #11   15. maj 2010 selvom det er træls og købe noget skrammel og tror sku vi er mange der har gjort det så skal man da lære af sine fejl og tjekke tingende ordentligt igennem inden man laver handlen.
    og tror godt du kan købe biler af fyndboer jeg har aldrig solgt noget som ikke var iorden så det holder vidst ikke helt det der.

• #12   15. maj 2010 Troels H: Hvis din motor bruger vand, kan du godt være rimelig sikker på det er toppen, de er slemme til at smadre på dem, selvom de næsten ikke har kørt noget.

• #13   15. maj 2010 Hvis jeg havede købt en bil som sælger siger er 100% ok, og den ikke var det fik han godt nok besøg af mig igen.
    Dette kan ske på den pæne eller mindre pæne måde.

• #15   15. maj 2010 Steensen, tak for input og ved at de er svage, men gider simpelthen ikke hidse mig op over det, før det er endeligt konstateret smiley

• #16   15. maj 2010 tja.. der findes plattenslagere i hele landet...

Sidste år da jeg købte Corollaen ved jeg ikke hvor mange biler jeg var ude og kigge på først...
    men fælles for alle var at det var nogen voldsom fine nogen når man snakkede med sælger i telefonen...
    Når man så kom derud fandt man den ene fejl efter den anden, og flere af dem kunne man se var nogen hovsa-løsninger som lige ville holde til man var kommet hjem...

Så der er kun et råd herfra.. Tag en mekaniker med ud og kigge bil, gå den grundig igennem...

• #17   15. maj 2010 Jeg har da købt bil af fynbo, og ingen problemer med det. Tror ikk jeg ville købe af en københavner, de er sgu nogle platugler.

• #18   15. maj 2010 Hehe, ja det er sjovt som alle biler altid er som var de lige rullet ud fra samlebåndet smiley Og før man ved af det, holder man på Lolland og kigger på en Lupo der har været brugt til korntransport, med gedelort under sæderne og cigaretskodder i bunden smiley True story.

• #19   15. maj 2010 Troels H, Det kan også være din egr køler, hvis toppen er i orden.

• #20   15. maj 2010 Ja men jeg kender et par stykker også med 2,0'ere, som er røget ved 70 og 100.000km. Men prøv at skifte de billige ting før, du "prøver" med et frisk topstykke. smiley

• #21   15. maj 2010 Fik den trykprøvet hos VW, de spændte en løs slange og trykprøvede igen, tilsyneladende var den i orden. Men den har sgu brugt noget siden. Så har snakket med dem igen, og vi er igang med lidt "trial and error", de er heldigvis ikke "VI SKIFTER SGU MOTOREN!"-typer herude smiley
    Men som sagt, tak for input, har ligget rigeligt søvnløs over det med topstykket smiley

• #22   15. maj 2010 Så er toppen ikke kontrolleret jo?

• #23   15. maj 2010 Tja, forholder mig til hvad værkstedsbanditten siger, så tager det stille og roligt indtil videre.

• #24   15. maj 2010 Derudover skal det siges at den starter med det samme, både kold og varm, står rolig som en klippe i tomgang og kører helt perfekt. Og olien er fri for vand/kølervæske og omvendt. Det skulle være en helt anden historie, hvis toppen er syg, har jeg læst og ladet mig fortælle. Men alle er jo eksperter, derfor tager jeg det rimelig køligt indtil videre. Lidt vand og kølervæske engang imellem, så kan jeg godt leve med det (indtil årsagen bliver endeligt fundet, selvfølgelig).

• Sebastian l
    Sebastian l Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 19 Emner: 15 Svar: 431
    #25   15. maj 2010 du lyder som kunne købe en bil uden a se éller prøvekører den

• #26   15. maj 2010 der findes plat ugler alle steder men har kun dårlig erfaring med dem med anden etnisk herkomst har aldrig set en bil der har svaret til hvad de lovede og det er ikke fordi jeg har noget imod udlændige

• #27   15. maj 2010 Jeg er selv fra fyn og i går var der en opel corsa fra 2002 der var til salg her på BG, som også har været til salg på gulgratis, jeg var interesseret i den og kiggede på bilen, Meget kort sagt, der skulle en hel komplet ny motor i, den har bla. kørt fra norjylland til fyn uden vand, og man kan bare se på olien at den har kørt rigtig meget med defekte pakninger, selv olielågen var meget svært at åbne, og sælgeren spillede uvidende om problemet, nu var den så til salg her på BG, og jeg kunne se på spørgsmålene og svarene at han igen spillede uvidende om bilens tilstand, lige nu er den annonce med corsa'en fjerne, hvis bilen er solgt uden at køberen er klar over problemet, så er der måske en endnu køber der ikke vil købe fra fyn i fremtiden.. måske..? :)))))))

• #28   15. maj 2010 er det ikke os dumt at handle med den samme fynbo 2 gange smiley

• #29   15. maj 2010 Der er bare ingen som fatter noget herinde.

DEN KØLER SLANGE SOM VAR BUKKET SIDDER LIGE PRÆCIS SÅ MAN IKKE KAN SE DEN OPPE FRA MOTORRUMMET.

SÅ HAR MAN BØJET SLANGEN SÅ VANDET IKKE KUNNE LØBE, OG STUDSEN DER SIDDER PÅ TOPSTYKKET ER FLÆKKET

SÅ FAT DOG AT LADE VÆR MED AT KOMME MED SÅ DUMME KOMMENTARER OM AT MAN SKAL KIGGE BILEN ORDENLIGT EFTER.

JEG FANDT UD AF AT DEN VAR UTÆT I FORBINDELSE MED KOBLING SKIFT HVOR JEG HAVDE GEARKASSEN AF, SÅ KUNNE MAN NEMLIG SE SLANGEN OG STUDSEN.

BTW VAR KOBLINGEN OGSÅ VENDT FORKERT, SÅ DET ER SKU EN FLOK ABER SOM HAR VÆRET PÅ SPIL MED DEN BIL.

• #30   15. maj 2010 jeg har sendt en pakke tude kiks velbekomme

• #31   15. maj 2010 I har lige reddet min lørdag gutter, fuck hvor grineren:-)))))

• #32   15. maj 2010 Haha LOOOOOOOL!!!!!.

Som om vi fynboer er værre end alle andre?.
    YEAH RIGTH!!.

Kommentér på:
KØB ALDRIG BIL AF EN FYNBO

Annonce